“Sjajna kampanja. Živeli”, “Naš tata je dobio omiljeni poklon”, “Nije Jelen pivo zaboravilo ni mamu”, “Za naše blizance, hvala najbolji moji”, “Stigle flašice i tati!” samo su neki od mnogobrojnih komentara koji su na društvenim mrežama pratili drugu po redu promotivnu kampanju Jelen za tate, a koja je završena krajem januara.
Od kada je ova aktivacija prvi put počela 2022. godine, obradovala je brojne porodice sa prinovama, a na kućne adrese više od 15 000 tata širom Srbije stigle su personalizovane gajbe Jelen piva. Samo tokom ovogodišnje kampanje Jelen tim je obišao čak 660 mesta u Srbiji i dostavio skoro 70 000 flaša piva.
Društvene mreže su od samog početka bile preplavljene pozitivnim utiscima, kao i slikama personalizovanih gajbica koje su sa oduševljenjem delili svi članovi porodice. Ni ovoga puta mame nisu bile izostavljene što pokazuju i postovi najnovijih Nutrino Lab poklon paketa, koji su bili partneri u Jelen promotivnoj kampanji drugu godinu za redom.
Prijave su pristizale iz svih krajeva Srbije, a isporuka je bila brza i efikasna čak i u najudaljenijim mestima, što je izazvalo posebno oduševljenje mladih roditelja. Unikatne gajbice sa svojim imenom dobile su i neke od poznatih tata iz sveta sporta, glume i muzike.
Pored tata, podsetimo se da je Jelen tim tokom prošle godine personalizovanim gajbicama obradovao i mladence nazdravljajući i deleći radost sa mladim bračnim parovima u promotivnoj kampanji “Jelen za mladence”.
Ljubitelji piva i ove godine mogu da očekuju nova iznenađenja od Jelen tima.
Živeli!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
NELT Grupa i UNICEF ponosno predstavljaju strateško partnerstvo usmereno ka osnaživanju dece i mladih u sticanju kompetencija za 21. vek. Ova inicijativa predstavlja do sada najopsežniju saradnju između UNIC...
Društveno odgovorna platforma „Zdravo dvadesete“ kompanije Galenika i ove godine realizuje program šestomesečne, stručne, plaćene prakse za sve mlade koji žele da učestvuju u kreiranju kvalitetnog i relevant...
Još jedno izdanje specijalizovane akademije Coke Academy, u organizaciji kompanije Coca-Cola HBC Srbija, održano je za više od 80 vlasnika malih trgovinskih radnji iz cele zemlje.
Učesnici akademije imali...
Schneider Electric sa ponosom objavljuje da je InGrid zgrada u Novom Sadu nagrađena prestižnom Grand Prix nagradom u kategoriji Green, koju dodeljuje Francusko-srpska privredna komora (CCIFS). Ova nagrada p...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok