
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Nova aplikacija Via Normale dostupna svim korisnicima u Srbiji
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
“Sjajna kampanja. Živeli”, “Naš tata je dobio omiljeni poklon”, “Nije Jelen pivo zaboravilo ni mamu”, “Za naše blizance, hvala najbolji moji”, “Stigle flašice i tati!” samo su neki od mnogobrojnih komentara koji su na društvenim mrežama pratili drugu po redu promotivnu kampanju Jelen za tate, a koja je završena krajem januara.
Od kada je ova aktivacija prvi put počela 2022. godine, obradovala je brojne porodice sa prinovama, a na kućne adrese više od 15 000 tata širom Srbije stigle su personalizovane gajbe Jelen piva. Samo tokom ovogodišnje kampanje Jelen tim je obišao čak 660 mesta u Srbiji i dostavio skoro 70 000 flaša piva.
Društvene mreže su od samog početka bile preplavljene pozitivnim utiscima, kao i slikama personalizovanih gajbica koje su sa oduševljenjem delili svi članovi porodice. Ni ovoga puta mame nisu bile izostavljene što pokazuju i postovi najnovijih Nutrino Lab poklon paketa, koji su bili partneri u Jelen promotivnoj kampanji drugu godinu za redom.
Prijave su pristizale iz svih krajeva Srbije, a isporuka je bila brza i efikasna čak i u najudaljenijim mestima, što je izazvalo posebno oduševljenje mladih roditelja. Unikatne gajbice sa svojim imenom dobile su i neke od poznatih tata iz sveta sporta, glume i muzike.
Pored tata, podsetimo se da je Jelen tim tokom prošle godine personalizovanim gajbicama obradovao i mladence nazdravljajući i deleći radost sa mladim bračnim parovima u promotivnoj kampanji “Jelen za mladence”.
Ljubitelji piva i ove godine mogu da očekuju nova iznenađenja od Jelen tima.
Živeli!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanj...
Održivost društvena odgovornost
Na Dan planete Zemlje više od 60 volontera kompanije Mastercard i OTP banke Srbija, uz stručnu podršku i vođstvo predstavnika JP Srbijašume - Šumsko gazdinstvo Beograd, zasadilo je 500 sadnica hrasta kitnjak...
Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE