“Sjajna kampanja. Živeli”, “Naš tata je dobio omiljeni poklon”, “Nije Jelen pivo zaboravilo ni mamu”, “Za naše blizance, hvala najbolji moji”, “Stigle flašice i tati!” samo su neki od mnogobrojnih komentara koji su na društvenim mrežama pratili drugu po redu promotivnu kampanju Jelen za tate, a koja je završena krajem januara.
Od kada je ova aktivacija prvi put počela 2022. godine, obradovala je brojne porodice sa prinovama, a na kućne adrese više od 15 000 tata širom Srbije stigle su personalizovane gajbe Jelen piva. Samo tokom ovogodišnje kampanje Jelen tim je obišao čak 660 mesta u Srbiji i dostavio skoro 70 000 flaša piva.
Društvene mreže su od samog početka bile preplavljene pozitivnim utiscima, kao i slikama personalizovanih gajbica koje su sa oduševljenjem delili svi članovi porodice. Ni ovoga puta mame nisu bile izostavljene što pokazuju i postovi najnovijih Nutrino Lab poklon paketa, koji su bili partneri u Jelen promotivnoj kampanji drugu godinu za redom.
Prijave su pristizale iz svih krajeva Srbije, a isporuka je bila brza i efikasna čak i u najudaljenijim mestima, što je izazvalo posebno oduševljenje mladih roditelja. Unikatne gajbice sa svojim imenom dobile su i neke od poznatih tata iz sveta sporta, glume i muzike.
Pored tata, podsetimo se da je Jelen tim tokom prošle godine personalizovanim gajbicama obradovao i mladence nazdravljajući i deleći radost sa mladim bračnim parovima u promotivnoj kampanji “Jelen za mladence”.
Ljubitelji piva i ove godine mogu da očekuju nova iznenađenja od Jelen tima.
Živeli!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U duhu novogodišnjih praznika i darivanja, kompanija Imlek i ove godine nastavlja svoju dugogodišnju tradiciju društveno odgovornog poslovanja, pružajući podršku deci bez roditeljskog staranja i štićenicima ...
Nastavljajući više od tri decenije dugu tradiciju sistematskog ulaganja u mlade i njihovo obrazovanje, Hemofarm fondacija predstavila je 33. generaciju stipendista za školsku 2025/2026. godinu.Deset izuz...
Jelica Milošević, Milica Martinović i Ana Salević laureatkinje su ovogodišnjih Nacionalnih priznanja u okviru renomiranog međunarodnog programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal - UNESCO For Wome...
Dve srebrne plakete osvojila je kompanija Grand kafa za kampanju „Hajde da imamo vremena za pregled“, i to na prestižnom Danu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).
Tokom obeležavanja 65. godišnji...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.