Srbija

11.04.2024. 14:19

Coca-Cola

Autor: Nova ekonomija

Beogradski maraton osnažen partnerstvom sa Coca-Cola sistemom

POWERADE I ROSA VODA U MISIJI OSVEŽENJA TRKAČA

Foto: Beogradski maraton arhiva

Srbija

11.04.2024. 14:19

Beogradski maraton dobio je novog partnera – Coca-Cola sistem u Srbiji, kroz brendove Powerade i ROSA voda, podržaće najmasovniju domaću sportsku manifestaciju. Saradnja je sklopljena na period od tri godine, a predstavnici Beogradskog maratona i Coca-Cola sistema danas su potpisali i Manifest o saradnji, kao simbol zajedničke predanosti stvaranju pozitivnih promena u našoj zajednici i boljeg i zdravijeg sveta kroz sport.

Direktor Beogradskog maratona Darko Habuš, kazao je na konferenciji za medije da se ova trogodišnja saradnja nadovezuje na bogatu istoriju Coca-Cola sistema i Beogradskog maratona u podržavanju sporta i dodao: „Ponosni smo što su uz Beogradski maraton stali brendovi Powerade i ROSA. Zahvaljujem se predstavnicima Coca-Cola sistema u Srbiji što su prepoznali kvalitet organizacije Beogradskog maratona, ali i zajedničkih vrednosti za koje se zalažemo. Ova saradnja će nam pomoći da rastemo kao manifestacija, ali i da zajedno utičemo na svest mladih o značaju bavljenja fizičkom aktivnošću za poboljšanje zdravlja i blagostanja pojedinca“.

 Zanimljivo je da je brend Powerade, kao piće namenjeno sportistima, nastao upravo 1988. godine, iste godine kada i Beogradski maraton.

Trčanje je aktivnost koja zahteva dobru hidraciju i raspodelu energije, i ponosna sam da u našem portfoliju postoje čak dva brenda sa istom misijom. POWERADE® je izotonični sportski napitak sa vitaminom B6 i elektrolitima, koji pomaže trkačima da održe optimalnu hidraciju i energiju tokom cele trke.

Zato i jeste prepoznat kao zvanični partner evropskih maratona u Beču, Valensiji, Rimu, Palermu i Atini, a evo sad i u Beogradu. Sa druge strane, ROSA već godinama podržava Olimpijski komitet Srbije upravo zbog značaja hidracije sportista“, saopštila je Gorica Stojković generalna direktorka za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju u Coca-Cola kompaniji .

Ovo partnerstvo odražava našu zajedničku posvećenost da promovišemo zdrav način života, rezilijentnost i posvećenost uspehu, ali i stvaramo pozitivne promene u našoj zajednici kroz sport“, rekao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora. On je poželeo uspeh svim trkačima, među kojim je i oko 30 zaposlenih u ovoj kompaniji: „Pobeda nije samo u tome da prvi pređete ciljnu liniju. Pobeda je u prevazilaženju sopstvenih očekivanja i inspirisanju drugih da učine isto“, poručio je Atanasov.

U okviru saradnje, zajedno sa kompanijom Sekopak, na jednom delu maratonske trase po prvi put će biti organizovano sakupljanje ambalažnog otpada koji nastaje tokom trke. Ovo je pilot projekat, čiji je cilj da podigne svest o pravilnom odlaganju ambalažnog otpada, kao i da prostor gde se održava Beogradski maraton ostavi čistijim.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.