Beogradski maraton dobio je novog partnera – Coca-Cola sistem u Srbiji, kroz brendove Powerade i ROSA voda, podržaće najmasovniju domaću sportsku manifestaciju. Saradnja je sklopljena na period od tri godine, a predstavnici Beogradskog maratona i Coca-Cola sistema danas su potpisali i Manifest o saradnji, kao simbol zajedničke predanosti stvaranju pozitivnih promena u našoj zajednici i boljeg i zdravijeg sveta kroz sport.
Direktor Beogradskog maratona Darko Habuš, kazao je na konferenciji za medije da se ova trogodišnja saradnja nadovezuje na bogatu istoriju Coca-Cola sistema i Beogradskog maratona u podržavanju sporta i dodao: „Ponosni smo što su uz Beogradski maraton stali brendovi Powerade i ROSA. Zahvaljujem se predstavnicima Coca-Cola sistema u Srbiji što su prepoznali kvalitet organizacije Beogradskog maratona, ali i zajedničkih vrednosti za koje se zalažemo. Ova saradnja će nam pomoći da rastemo kao manifestacija, ali i da zajedno utičemo na svest mladih o značaju bavljenja fizičkom aktivnošćuza poboljšanje zdravlja i blagostanja pojedinca“.
Zanimljivo je da je brend Powerade, kao piće namenjeno sportistima, nastao upravo 1988. godine, iste godine kada i Beogradski maraton.
„Trčanje je aktivnost koja zahteva dobru hidraciju i raspodelu energije, i ponosna sam da u našem portfoliju postoje čak dva brenda sa istom misijom. POWERADE® je izotonični sportski napitak sa vitaminom B6 i elektrolitima, koji pomaže trkačima da održe optimalnu hidraciju i energiju tokom cele trke.
Zato i jeste prepoznat kao zvanični partner evropskih maratona u Beču, Valensiji, Rimu, Palermu i Atini, a evo sad i u Beogradu. Sa druge strane, ROSA već godinama podržava Olimpijski komitet Srbije upravo zbog značaja hidracije sportista“, saopštila je Gorica Stojković generalna direktorka za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju u Coca-Cola kompaniji .
„Ovo partnerstvo odražava našu zajedničku posvećenost da promovišemo zdrav način života, rezilijentnost i posvećenost uspehu, ali i stvaramo pozitivne promene u našoj zajednici kroz sport“, rekao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora. On je poželeo uspeh svim trkačima, među kojim je i oko 30 zaposlenih u ovoj kompaniji: „Pobeda nije samo u tome da prvi pređete ciljnu liniju. Pobeda je u prevazilaženju sopstvenih očekivanja i inspirisanju drugih da učine isto“, poručio je Atanasov.
U okviru saradnje, zajedno sa kompanijom Sekopak, na jednom delu maratonske trase po prvi put će biti organizovano sakupljanje ambalažnog otpada koji nastaje tokom trke. Ovo je pilot projekat, čiji je cilj da podigne svest o pravilnom odlaganju ambalažnog otpada, kao i da prostor gde se održava Beogradski maraton ostavi čistijim.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Poslanici Skupštine Srbije počeće sutra raspravu o predlogu republičkog budžeta za 2025. i pratećim zakonima.Prihodi i primanja budžeta u narednoj godini, kako je predložila Vlada Srbije, biće 2.346,2 mi...
Kako bi se obezbedila nedostajuća sredstva potrebna za promotivne aktivnosti za realizaciju Međunarodne specijalizovane izložbe EXPO Belgrade 2027, izdvojena su srestva u iznosu od 7,2 miliona dinara iz bužd...
Grad Beograd raspisao je tender za organizaciju manifestacije “Beogradska zima”, koja uključuje novogodišnje koncerte, dečje manifestacije i postavljanje rasvete u gradu. Procenjena vrednost nabavke je 275 m...
Vlada Republike Srbije saopštila je da je na dana sednici usvojila Predlog zakona o izmeni Zakona o privatizaciji, kojim se uređuju uslovi i postupak promene vlasništva društvenog i javnog kapitala i imovine...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok