Beogradski maraton dobio je novog partnera – Coca-Cola sistem u Srbiji, kroz brendove Powerade i ROSA voda, podržaće najmasovniju domaću sportsku manifestaciju. Saradnja je sklopljena na period od tri godine, a predstavnici Beogradskog maratona i Coca-Cola sistema danas su potpisali i Manifest o saradnji, kao simbol zajedničke predanosti stvaranju pozitivnih promena u našoj zajednici i boljeg i zdravijeg sveta kroz sport.
Direktor Beogradskog maratona Darko Habuš, kazao je na konferenciji za medije da se ova trogodišnja saradnja nadovezuje na bogatu istoriju Coca-Cola sistema i Beogradskog maratona u podržavanju sporta i dodao: „Ponosni smo što su uz Beogradski maraton stali brendovi Powerade i ROSA. Zahvaljujem se predstavnicima Coca-Cola sistema u Srbiji što su prepoznali kvalitet organizacije Beogradskog maratona, ali i zajedničkih vrednosti za koje se zalažemo. Ova saradnja će nam pomoći da rastemo kao manifestacija, ali i da zajedno utičemo na svest mladih o značaju bavljenja fizičkom aktivnošćuza poboljšanje zdravlja i blagostanja pojedinca“.
Zanimljivo je da je brend Powerade, kao piće namenjeno sportistima, nastao upravo 1988. godine, iste godine kada i Beogradski maraton.
„Trčanje je aktivnost koja zahteva dobru hidraciju i raspodelu energije, i ponosna sam da u našem portfoliju postoje čak dva brenda sa istom misijom. POWERADE® je izotonični sportski napitak sa vitaminom B6 i elektrolitima, koji pomaže trkačima da održe optimalnu hidraciju i energiju tokom cele trke.
Zato i jeste prepoznat kao zvanični partner evropskih maratona u Beču, Valensiji, Rimu, Palermu i Atini, a evo sad i u Beogradu. Sa druge strane, ROSA već godinama podržava Olimpijski komitet Srbije upravo zbog značaja hidracije sportista“, saopštila je Gorica Stojković generalna direktorka za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju u Coca-Cola kompaniji .
„Ovo partnerstvo odražava našu zajedničku posvećenost da promovišemo zdrav način života, rezilijentnost i posvećenost uspehu, ali i stvaramo pozitivne promene u našoj zajednici kroz sport“, rekao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora. On je poželeo uspeh svim trkačima, među kojim je i oko 30 zaposlenih u ovoj kompaniji: „Pobeda nije samo u tome da prvi pređete ciljnu liniju. Pobeda je u prevazilaženju sopstvenih očekivanja i inspirisanju drugih da učine isto“, poručio je Atanasov.
U okviru saradnje, zajedno sa kompanijom Sekopak, na jednom delu maratonske trase po prvi put će biti organizovano sakupljanje ambalažnog otpada koji nastaje tokom trke. Ovo je pilot projekat, čiji je cilj da podigne svest o pravilnom odlaganju ambalažnog otpada, kao i da prostor gde se održava Beogradski maraton ostavi čistijim.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Aprilski mraz i sneg značajno su oštetili rod voća ove godine. Najviše su stradali proizvođači u Šumadiji, Zapadnoj Srbiji, Južnom Banatu i subotičko-horgoškom regionu, ali su štetu pretrpeli voćari i u drug...
U toku je izgradnja Severne obilaznice oko Kragujevca duge oko 22 kilometra, u koju država ulaže oko 266 miliona evra. Obilaznica će povezati centar Šumadije sa najvažnijim putnim pravcima, poput Moravskog k...
U Srbiji je četiri od pet lokalnih samouprava upoznato sa konceptom pametnog grada, i najčešće ga povezuju sa upotrebom savremenih tehnologija i inovacija sa ciljem unapređenja kvaliteta života građana, poka...
Rok za prijavu za učešće u Programu podrške privrednim društvima za usvajanje principa poslovanja Razvojne agencije Srbije (RAS) je produžen i trajaće do utroška sredstava ili do 30. septembra ove godine.
...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok