Farmaceutski lidernastavlja da postavlja nove rekorde sa 347 miliona proizvedenih pakovanja ili 7,8 milijardi jedinica u 2023. • U ovoj godini u Srbiji, Hemofarm je lansirao i prvi krovni brend suplemenata „One Two Three“
Regionalni farmaceutski lider, kompanija Hemofarm obeležila je, u ritmu zdravog života, 64 godine uspešnog poslovanja i razvoja.
Hemofarm, koji je od 2006. godine deo Štada grupe, jedne od vodećih farmaceutskih kompanija u Evropi, nastavlja da obara postojeće i postavlja nove rekorde sa 347 miliona proizvedenih pakovanja ili 7,8 milijardi jedinica u 2023.
„Pored rekordne proizvodnje koju ostvarujemo iz godine u godinu, ostali smo regionalni tržišni lideri u izuzetno izazovnom vremenu. Treću godinu zaredom Hemofarm je proglašen Najboljim poslodavcem (Top Employer) u Srbiji i Bosni i Hercegovini, dok je u isto vreme STADA grupa proglašena za najboljeg poslodavca u Evropi za 2024. godinu.Nastavili smo da ulažemo u ljude, procese, inovacije u proizvodnji i širenje portfolija najsavremenijim terapijama“, rekao je generalni direktor Hemofarma Ronald Zeliger.
U 2024. u Srbiji je lansiran i prvi krovni brend suplemenata One Two Three, koji predstavlja tri osnovna stuba zdravlja: izbalansiranu ishranu, fizičku aktivnost i dobar san kroz tri dela dana – buđenje tela i uma, najaktivniji i najveći deo dana, i odmor.
„One Two Three je posvećen svima koji traže načine da poboljšaju svoje zdravlje, a Hemofarm je tu da brine o zdravlju ljudi kao pouzdan partner. Verujemo da će One Two Three pomoći našim korisnicima da pronađu i prate pravi ritam svog života, pružajući im neophodnu podršku za dobro zdravlje i vitalnost“, naglasio je Zeliger.
Kao jedan od pionira u održivom poslovanju na ovim prostorima, kompanija je prošle godine u Vršcu predstavila jedan od svojih najvažnijih projekata – STADA EXPO, multimedijalnu mobilnu platformu. Tokom svoje četvoromesečne turneje kroz četiri evropske zemlje izložba je predstavljena u Srbiji, Rumuniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, pružajući jedinstveno iskustvo posetiocima da dožive održivi razvoj na delu.
„Upravo sledeći put održivog razvoja, težimo da kroz unapređenje i razvoj Hemofarma, doprinosimo razvoju celokupnog društvai edukujemo druge na tom putu.
Naše jasno opredeljenje je da idemo neutabanim stazama. Kroz našu Hemofarm fondaciju nastavljamo da sprovodimo kampanju „Najvažniji poziv u životu“, čiji je cilj povećanje broja donora organa, kako bi se spasili životi oko 2000 ljudi koji čekaju na transplantaciju. U našem fokusu je i briga o mentalnom zdravlju i dobrobiti ljudi, kroz aktivan rad na borbi protiv stigme koja prati osobe koje imaju mentalne poteškoće. Regionalno, različitim kampanjama, podižemo svest o važnosti zdravlja i preventivnih pregleda kroz poruku – Pregledaj se“, istakao je Zeliger.
Hemofarm je počeo sa radom u Vršcu 1. juna 1960. sa svega 30 zaposlenih, a 64 godine kasnije kompanija broji oko 4500 zaposlenih i posluje globalno, na četiri kontinenta. Pored Srbije, gde su proizvodni pogoni u Vršcu, Šapcu i Dubovcu, Hemofarm proizvodi svoje visoko kvalitetne farmaceutske proizvode i u Banja Luci (Bosna i Hercegovina) i Podgorici (Crna Gora). Nezavisna agencija Sustainalytics svrstala je STADA grupu među top 6% farmaceutskih kompanija širom sveta po pitanju ESG.
Porodični dan za decu i zaposlene
Povodom rođendana kompanije, u vršačkoj fabrici održan je i Porodični dan za zaposlene i decu. I ove godine je Hemofarm slavio svoje jubilarce, a organizovana je i akcija dobrovoljnog davanja krvi u saradnji sa Zavodom za transfuziju krvi Vojvodine. Svi građani Vršca, kao i zaposleni kompanije Hemofarm sa decom, imali su jedinstvenu priliku da posete STADA EXPO, multimedijalnu izložbu posvećenu održivom razvoju. Deca su posebno bila oduševljena zabavnim i edukativnim programom koje je Hemofarm pripremio za najmlađe.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U prisustvu Delegacije Evropske unije u Srbiji, u Beogradu su danas predstavnici Uprave Ministarstva poljoprivrede Srbije za agrarna plaćanja i adekvatnih tela Crne Gore i Severne Makedonije potpisali sporaz...
U Srbiji je u proteklih nekoliko godina takozvani "Crni petak", dan kada prodavci tradicionalno nude velike popuste, postao veoma popularan način za brzo privlačenje velikog broja kupaca. Iako neke kompanije...
Iako za izgradnju gradskih stadiona u Leskovcu, Zaječaru i Loznici ni studija opravdanosti još nije napravljena, za njih je ukupno potrošeno 11,8 milijardi dinara, odnosno oko 100 miliona evra. Kako navodi S...
Račun Nacionalne asocijacije turističkih agencija Juta (YUTA) je odblokiran i dalje funkcionisanje nije ugroženo, pa organizacija nastavlja da radi kao i do sada, izjavio je danas direktor te organizacije Al...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok