Apatinska pivara je predstavila novi bezalkoholni proizvod – Fresh 0.0. Ovaj jedinstveni spoj prirodnog soka i piva bez alkohola je odgovor na sve veću potražnju potrošača za osvežavajućim bezalkoholnim pićima koji su istovremeno ukusni i niskokalorični.
Fresh 0.0% dolazi u dva osvežavajuća ukusa: limun i pomorandža te malina i borovnica, koji kombinuju prirodne sokove bez dodataka veštačkih aroma ili boja. Svaka limenka od 0,33l savršeno je letnje osveženje sa 20 kcal na 100ml za ukus limun i pomorandža, i 23 kcal na 100ml za malinu i borovnicu.
Nova linija proizvoda predstavlja fuziju najboljih ukusa iz sveta voćnih sokova i bezalkoholnog piva, pružajući potrošačima priliku da dožive letnje osveženje na potpuno nov i uzbudljiv način. Fresh 0.0% je dizajniran da zadovolji ukuse modernih potrošača koji traže jedinstveni doživljaj koji ne opterećuje kalorijski unos.
„U svetu gde se potrebe i ukusi potrošača neprestano menjaju, nastojimo da budemo posvećeni inovacijama koje odgovaraju na te promene. Brend Fresh je u regionu Centralne i Istočne Evrope sa uspehom lansiran pre nekoliko godina. Potrošačima se jako dopao, pa ga tako i mi danas s ponosom predstavljamo i u Srbiji “ – rekla je Jelena Pavićević, direktorka marketinga za Srbiju i Crnu Goru.
Kreatori ovog pića, inspirisani prirodom i pivskim inovacijama, uspeli su da spoje strast prema proizvodnji bezalkoholnog piva sa bogatim voćnim notama, stvarajući proizvod koji će ispuniti očekivanja najzahtevnijih potrošača.
Apatinska pivara vas poziva da isprobate oba ukusa i dozvolite sebi da istražite bezgranične mogućnosti pravog letnjeg osveženja. Novi ukusi Fresh 0.0% limun – pomorandža i Fresh 0.0% malina – borovnica dostupni su u limenkama od 0,33l u svim bolje snabdevenim maloprodajnim radnjama i organizovanim lancima širom Srbije.
Privreda Srbije ovu godinu završava u uslovima očekivane makroekonomske stabilnosti, ali uz rezultate koji su slabiji od očekivanih, pa će tako privredni rast biti oko dva odsto, a ne planiranih četiri proce...
Tokom poslednjih godina, zlato se ponovo pozicionira kao ključna komponenta dugoročnog finansijskog planiranja, kako za institucionalne tako i za privatne investitore. Ovaj trend nije posledica kratkoročnih ...
Ministarka rudarstva i energetike Srbije Dubravka Đedović Handanović izjavila je da su u toku pregovori ruskih akcionara u Naftnoj industriji Srbije (NIS) sa mađarskim MOL-om o prodaji njihovog većinskog ude...
U poslednjih 13 godina, vlast je uspela da značajno uveća devizne rezerve. Sada je, zbog sankcija Naftnoj industriji Srbije, izgleda došao red da se one jače troše pa se postavlja pitanje da li su političari...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.