Održivost

21.06.2024. 14:42

Lidl Srbija

Autor: Nova ekonomija

Čisto iz ljubavi – Lidl uklonio iz prirode 90 tona otpada

Foto: Dejan Stojkov

Održivost

21.06.2024. 14:42

Akcijom čišćenja prirode na planini Goč, kompanija Lidl Srbija obeležila je kraj ekološke akcije „Čisto iz ljubavi“. Tokom ovogodišnjeg ciklusa kompanija je uz podršku partnerskih organizacija uklonila 30 tona otpada iz prirode, dok je od samog nastanka projekta, uklonjeno više od 90 tona kroz više od 100 akcija u kojima je učestvovalo oko 3.900 volontera.

Na svečanom otvaranju izložbe posvećene projektu u Vrnjačkoj Banji, kroz fotografije lokaliteta u Srbiji predstavljeni su ovogodišnji postignuti rezultati prikazom stanja pre i posle sprovedenih akcija čišćenja.

Kompanija Lidl Srbija je kroz pomenuti projekat ove godine sprovela 9 akcija čišćenja zajedno sa partnerom, ekološko humanitarnom organizacijom „Čepom do osmeha“, ali i finansijski podržala jedanaest lokalnih organizacija u njihovim akcijama čišćenja. Učinak ovog projekta meri se u tonama uklonjenog otpada, čistijoj prirodi i promeni svesti kojoj doprinosi. Tokom 2024. godine je preko 800 volontera uklonilo više od 30 tona otpada u akcijama širom Srbije, a 4,5 tone različitih matrijala će biti reciklirane.

Kao društveno odgovorna kompanija trudimo se da praktičnim primerima i direktnom ekološkom akcijom motivišemo javnost i pokrenemo pozitivne promene u društvu. Kao kompaniji nam je važno da mislimo o boljem sutra za buduće generacije, ali i njih da uključimo u održive i ekološke prakse. Zato smo i ove godine tokom projekta održali i eko-edukacije namenjene upravo najmlađima ”, izjavila je Marija Kojčič, rukovodilac Korporativnih komunikacija Lidl Srbija.

Svi građani i posetioci Vrnjačke Banje imaće priliku da u narednih sedam dana pogledaju izložbu „Čisto iz ljubavi“ na otvorenom na Trgu Kulture, koja na slikovit način prikazuje kako zajedničkim snagama možemo okruženje učiniti boljim mestom za život.

Veliko nam je zadovoljstvo što smo bili deo ovog projekta, zajedno sa kompanijom Lidl Srbija. Ove godine, očišćena je velika količina otpada, a gde god da smo bili, dočekani smo čisto iz ljubavi. Ponosni smo što je kroz naše edukativne ekološke radionice prošlo više od 650 mališana iz osnovnih i srednjih škola a plan je da u budućnosti nastavimo”, izjavila je Miljana Budisavljević, predstavnica Udruženja Čepom do osmeha.

Akciji čišćenja na Goču priključili su se i novinari iz Beograda, koji su zajedno sa volonterima uklonili  otpad iz prirode planine Goč. Njihov doprinos nije bio samo u izveštavanju o događaju, već i učestvovanju u akciji, što naglašava zajedničku odgovornost prema očuvanju naše životne sredine.

Lidlov projekat „Čisto iz ljubavi“ deo je internacionalne strategije Švarc grupe „REset Plastic“, koja je  usmerena na pet oblasti delovanja: od smanjenja upotrebe plastike, recikliranja plastike, povećane upotrebe reciklirane plastike, uklanjanja otpada iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti. Nastao je 2020. godine i fokusiran je na uklanjanje otpada iz prirode i recikliranje prikupljene plastike.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.