Akcijom čišćenja prirode na planini Goč, kompanija Lidl Srbija obeležila je kraj ekološke akcije „Čisto iz ljubavi“. Tokom ovogodišnjeg ciklusa kompanija je uz podršku partnerskih organizacija uklonila 30 tona otpada iz prirode, dok je od samog nastanka projekta, uklonjeno više od 90 tona kroz više od 100 akcija u kojima je učestvovalo oko 3.900 volontera.
Na svečanom otvaranju izložbe posvećene projektu u Vrnjačkoj Banji, kroz fotografije lokaliteta u Srbiji predstavljeni su ovogodišnji postignuti rezultati prikazom stanja pre i posle sprovedenih akcija čišćenja.
Kompanija Lidl Srbija je kroz pomenuti projekat ove godine sprovela 9 akcija čišćenja zajedno sa partnerom, ekološko humanitarnom organizacijom „Čepom do osmeha“, ali i finansijski podržala jedanaest lokalnih organizacija u njihovim akcijama čišćenja. Učinak ovog projekta meri se u tonama uklonjenog otpada, čistijoj prirodi i promeni svesti kojoj doprinosi. Tokom 2024. godine je preko 800 volontera uklonilo više od 30 tona otpada u akcijama širom Srbije, a 4,5 tone različitih matrijala će biti reciklirane.
„Kao društveno odgovorna kompanija trudimo se da praktičnim primerima i direktnom ekološkom akcijom motivišemo javnost i pokrenemo pozitivne promene u društvu. Kao kompaniji nam je važno da mislimo o boljem sutra za buduće generacije, ali i njih da uključimo u održive i ekološke prakse. Zato smo i ove godine tokom projekta održali i eko-edukacije namenjene upravo najmlađima ”, izjavila je Marija Kojčič, rukovodilac Korporativnih komunikacija Lidl Srbija.
Svi građani i posetioci Vrnjačke Banje imaće priliku da u narednih sedam dana pogledaju izložbu „Čisto iz ljubavi“ na otvorenom na Trgu Kulture, koja na slikovit način prikazuje kako zajedničkim snagama možemo okruženje učiniti boljim mestom za život.
„Veliko nam je zadovoljstvo što smo bili deo ovog projekta, zajedno sa kompanijom Lidl Srbija. Ove godine, očišćena je velika količina otpada, a gde god da smo bili, dočekani smo čisto iz ljubavi. Ponosni smo što je kroz naše edukativne ekološke radionice prošlo više od 650 mališana iz osnovnih i srednjih škola a plan je da u budućnosti nastavimo”, izjavila je Miljana Budisavljević, predstavnica Udruženja Čepom do osmeha.
Akciji čišćenja na Goču priključili su se i novinari iz Beograda, koji su zajedno sa volonterima uklonili otpad iz prirode planine Goč. Njihov doprinos nije bio samo u izveštavanju o događaju, već i učestvovanju u akciji, što naglašava zajedničku odgovornost prema očuvanju naše životne sredine.
Lidlov projekat „Čisto iz ljubavi“ deo je internacionalne strategije Švarc grupe „REset Plastic“, koja je usmerena na pet oblasti delovanja: od smanjenja upotrebe plastike, recikliranja plastike, povećane upotrebe reciklirane plastike, uklanjanja otpada iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti. Nastao je 2020. godine i fokusiran je na uklanjanje otpada iz prirode i recikliranje prikupljene plastike.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Prvi ikada MINI Aceman je stigao u Srbiju – spreman da osvoji puteve i srca! Kao najnoviji član MINI porodice, Aceman donosi kombinaciju vrhunskih inovacija i neodoljive zabave, oblikujući tako budućnost vož...
Schneider Electric, globalni lider u oblasti energetske efikasnosti, automatizacije i digitalizacije, održao je susret sa predstavnicima medija u Novom Sadu.Domaćin događaja bio je Dragoljub Damljanović,...
U okviru zajedničkog programa „Veštine za 21. vek“, koji UNICEF realizuje u saradnji sa Nelt Grupom i Ministarstvom prosvete Republike Srbije, 30 osnovnih škola u Srbiji dobilo je STEM setove za učenje kroz ...
Nakon povratka na police u smanjenim količinama, Plazma je ove zime prisutna i na Zimskoj bajci, a ovogodišnja Plazma kućica donela je posetiocima nešto potpuno novo. Svu zaradu od prodaje na Zimskoj bajci, ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok