Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije – Uprava saobraćajne policije, Agencija za bezbednost saobraćaja i Apatinska pivara, u okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ su i ove godine tokom festivala BEER FEST promovisali važnost odgovornog ponašanja u saobraćaju.
Obeležen je značajan jubilej, 18 godina od početka kampanje koja edukuje i apeluje na odgovornu konzumaciju i važnost donošenja ispravnih odluka za sve vozače. Organizatori kampanje apelovali su na sve učesnike u saobraćaju da budu oprezni i odgovorni.
Načelnik Uprave saobraćajne policije Slaviša Lakićević podsetio je da je kampanja „Kad pijem, ne vozim“, od velikog značaja imajući u vidu da je alkoholizam jedan od najvećih problema bezbednosti saobraćaja i kod nas i u svetu.
„Zadovoljstvo mi je što smo na ovogodišnjem BEER FEST-u, zajedno sa predstavnicima Apatinske pivare i Agencije za bezbednost saobraćaja, promovisali još jedno izdanje kampanje „Kad pijem ne vozim“. Ponosni smo na činjenicu da ove godine po osamnaesti put zajednički realizujemo ovu kampanju, što je čini kampanjom sa najvećom tradicijom u kojoj Uprava saobraćajne policije učestvuje. Pored tradicije, radi se i o jednoj od kampanja sa najvećim značajem, s obzirom da vožnja pod dejstvom alkohola predstavlja jedan od najvećih problema bezbednosti saobraćaja.
Koristim priliku da se u ime Ministarstva unutrašnjih poslova zahvalim Apatinskoj pivari na podršci i donacijama koje smo imali svih ovih godina. Gotovo 200 alkometara najnovije generacije, ali i druga oprema koju je Apatinska pivara donirala Upravi saobraćajne policije kroz prethodni period, ne pokazuju samo društvenu odgovornost ove kompanije, već i posvećenost zajedničkom cilju, a to je unapređenje bezbednosti saobraćaja na našim putevima.
Ovim putem apelujem na građane da budu odgovorni, da ne upravljaju vozilom ukoliko su konzumirali alkohol i da ne dozvole da jedna greška i trenutak neopreznosti zauvek promeni njihov život i živote njihovih porodica“, istakao je Slaviša Lakićević, načelnik Uprave saobraćajne policije.
V.d. direktora Agencije za bezbednost saobraćaja Branko Stamatović, istakao je koliko je važna bezbednost mladih, ali i bezbednost svih ostalih učesnika u saobraćaju, što je upravo i razlog zbog kojeg je Agencija za bezbednost saobraćaja na BEER FEST-u i zašto razgovara sa mladima na temu bezbednog učestvovanja u saobraćaju.
“Kad pijem ne vozim“ je jedini ispravan stav u slučaju konzumiranja alkohola. Na mnogobrojnim letnjim dešavanjima, kao što je BEER FEST, ali i tokom brojnih manifestacija i festivala koji nas očekuju tokom leta širom Srbije, potrebno je da svako pronađe odgovarajući način da se na bezbedan i siguran način vrati kući. Veoma je važno da svake godine podsetimo nove generacije da donesu ključnu odluku i da ne sedaju za volan pod dejstvom alkohola.
Kampanja „Kad pijem ne vozim“, koju sprovodi Agencija za bezbednost saobraćaja, u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova – Upravom saobraćajne policije i Apatinskom pivarom, šalje poruku o odgovornom konzumiranju alkohola. Ne postoji nikakvo opravdanje da onaj ko je konzumirao alkohol seda za volan, niti da pristane da se prevozi sa nekim ko je konzumirao alkohol. Uvek postoji dobra alternativa – taksi, gradski prevoz, poziv prijatelju ili roditeljima, a to je i jedini način kako biste se bezbedno vratili kući“, izjavio je v. d. direktora Agencije za bezbednost saobraćaja Branko Stamatović.
Igor Vukašinović, direktor Apatinske pivare podsetio je da se ove godine obeležava 18 godina od početka kampanje.
„Duga tradicija promovisanja ove kampanje odražava našu stalnu posvećenost u promovisanju odgovorne konzumacije. Postali smo punoletni, ali to upravo znači još veću odgovornost – kako za nas tako i za sve mlade ljude koji sa napunjenih 18 godina sedaju za volan. Nastavićemo i dalje da zajednički apelujemo i podržavamo sve aktivnosti koje imaju za cilj prevenciju vožnje pod uticajem alkohola,“ istakao je Igor Vukašinović, direktor Apatinske pivare.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok