Etihad grupa otvorila je Centar za objedinjene usluge u Beogradu, u kojem će biti zaposleno 200 radnika, a pružaće usluge kontakt centra i programa lojalnosti.
Centar su otvorili premijer Aleksandar Vučić i odlazeći generalni direktor Etihad grupe Džejms Hogan.
Planirano je da se broj zaposlenih poveća na 685 do 2020. godine, a centar je do te godine osposobljen da primi 4,4 milona poziva.
Zaposleni će u početku pružati usluge rezervacije i izdavanja karata, u koje spadaju prodaja, promena plana putovanja i obrada zahteva za posebnim uslugama.
U pogledu programa lojalnosti, zaposleni u kontakt centru će moći da pruže informacije o programima, kao i usluge upravljanja korisničkim nalogom i bonus miljama.
Centar će obavljati brojne zajedničke funkcije aviokompanija članica grupacije Etihad ervejz sistem – usluge kontakt centra i programa lojalnosti u Evropi za aviokompanije Etihad ervejz, Er Srbija, Er Sejšels i Etihad Ridzenel, a u dogledno vreme će obuhvatiti i aviokompanije Alitalija i Erberlin.
Centar, koji se nalazi u okviru poslovnog parka Airport city na Novom Beogradu, omogući će aviokompanijama da ostvare prednost na kompleksnom i konkurentnom globalnom tržištu, navode u Etihadu.