Srbija

17.03.2017. 11:34

FoNet

Autor: Nova Ekonomija

Internet kampanja Ljubiše Preletačevića Belog oborila sve rekorde

Srbija

17.03.2017. 11:34

Internet kampanja Luke Maksimovića, odnosno Ljubiše Preletačevića – Belog, oborila je sve rekorde kada su predizborne kampanje u Srbiji u pitanju, pošto je doskoro malo poznati lokalni političar iz Mladenovca za svega dve sedmice stvorio pravu armiju internet fanova, saopštila je danas Agencija za praćenje i analizu medija Kliping.

To je rezultat monitoringa aktivnosti predsedničkih kandidata na društvenoj mreži Fejsbuk koji je Kliping pratio od 10. do 16. marta. 

Vojislav Šešelj je i dalje ubedljivo najpopularniji političar na Fejsbuku sa 187.953 pratilaca, a za njim slede 

Aleksandar Vučić sa 135.158 i Ljubiša Preletačević – Beli sa 101.599. Na četvrtom i petom mestu rangirane su stranice Vuka Jeremića i Saše Jankovića. 

Boško Obradović, Saša Radulović, Milan Stamatović, Nenad Čanak i Miroslav Parović po broju Fejsbuk pratilaca poprilično zaostaju za prvoplasiranom petorkom. 

Kuriozitet je da kandidat DSS-a Aleksandar Popović uopšte ni nema svoju stranicu, već sa biračima, i to veoma retko, komunicira putem stranačke Fejsbuk strane. 

„Ako se posmatra rast broja pratilaca, Ljubiša Preletačević – Beli je ubedljivo na prvom mestu sa 57.405 novih pratilaca za sedam dana, odnosno skoro 8.000 novih fanova svakog dana, što je nezabeleženo u istoriji višestranačja u Srbiji“, izjavio je Ilija Vučević iz agencije Kliping. 

Neverovatnu popularnost Preletačevića na Fejsbuku dodao je Vučević, najbolje ilustruje činjenica da je na drugom mestu Saša Janković, sa svega 4.426 novih pratilaca tokom cele prethodne sedmice. 

I kada je broj interakcija sviđanja i deljenja postova ili komentara u pitanju, Preletačević je ubedljivo na prvom mestu sa čak 322.000 interakcija za sedam dana. Za njim slede Vuk Jeremić sa 83.300 i Saša Janković sa 70.500 interakcija sa pratiocima. 

Prateći sadržaje više stotina hiljada objavljenih postova na Fejsbuku, u kojima su korisnici pominjali predsedničke kandidate, Klipng je zaključio da je retorika korisnika društvenih mreža je znatno pojačana u odnosu na uvodne dane predizborne kampanje, a najčešći sukobi dešavaju se između pristalica Vučića i Jankovića, Preletačevića i Parovića, kao i Šešelja i svih drugih opozicionih kandidata.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.