Kompanija PepsiCo pokrenula je kampanju „Ona je PepsiCo“ sa ciljem da prepozna i promoviše žene na različitim poslovnim pozicijama u okviru svoje organizacije, a kako bi ukazala na njihova zalaganja i uspehe, i time dodatno osnažila i sve druge žene. Lansiranjem ove kampanje obeleženo je i formiranje grupe za podršku zaposlenima „Mreža za inkluziju žena“, koja će kontinuirano raditi na promociji različitosti, inkluzije i stvaranju još boljeg okruženja za sve zaposlene. Ove inicijative deo su globalnog cilja kompanije da do 2025. godine žene čine minimum 50 odsto zaposlenih na menadžerskim pozicijama, istovremeno postavljajući opšte blagostanje zaposlenih kao prioritet.
Lica kampanje „Ona je PepsiCo“ čine žene koje rade na najrazličitijim pozicijama u kompaniji – od proizvodnje, skladištenja, pa sve do komercijalnih funkcija.
„Kampanju „Ona je PepsiCo“ smo lansirali sa idejom da koleginicama koje su motivacija za celu organizaciju damo dodatni prostor i vidljivost. Svojim primerom i požrtvovanošću, one su inspiracija svima oko sebe. Kampanju smo lansirali interno, u našoj fabrici grickalica u Magliću, gde radi i najveći broj naših zaposlenih, ali smo je učinili i eksterno vidljivom kroz brendiranje cerada kamiona koji dostavljaju naše proizvode i bilborde, sa idejom da ove inspirativne priče dođu i do srca ljudi širom zemlje, kao i do nekih novih potencijalnih zaposlenih, spremnih na nove prilike i izazove“, istakla je Ivana Vukić, menadžerka komunikacija i korporativnih poslova kompanije PepsiCo Zapadni Balkan.
Kompanija PepsiCo jedan je od vodećih poslodavaca u Srbiji, što potvrđuju i brojna priznanja, poput Top Employer nagrade, koju je kompanija osvojila čak 10 puta zaredom.
„Ponosni smo na sva dostignuća u okviru procesa unapređenja agende za raznolikost, jednakost i inkluziju (DE&I) u našoj organizaciji. Odražavajući odlike različitih zajednica u kojima poslujemo, ne samo da smo povećali zastupljenost žena u strukturi kompanije, koje čine više od 50% naših zaposlenih i 43% rukovodećih pozicija, već smo pokrenuli i inicijative koje slave i podržavaju njihov doprinos, kao što je kampanja „Ona je PepsiCo“. Nastavljamo u ovom smeru i ostajemo usredsređeni na izgradnju radnog okruženja u kom se svi osećaju cenjeno, osnaženo i usmereno ka napretku, istovremeno postavljajući dobrobit zaposlenih kao prioritet“, izjavila je Diksha Chopra, HR direktorka kompanije PepsiCo u Srbiji.
Posvećenost kompanije PepsiCo pružanju jednakih mogućnosti ogleda se u inicijativama kao što je godišnja analiza razlike u platama među polovima, kroz koje se vrši identifikovanje i adresiranje svih potencijalnih neusklađenosti. U okviru agende opšteg blagostanja zaposlenih, kompanija je implementirala niz novih pogodnosti koje imaju za cilj podršku zaposlenima, sa posebnim fokusom na zaposlene u proizvodnim i prodajnim operacijama.
To uključuje privatno zdravstveno osiguranje za sve zaposlene, pristup platformi „Virgin Pulse“ koja nudi smernice o zdravijem načinu života i projekat „Carrot“, kao svojevrsna podrška u segmentu reproduktivnog zdravlja. Takođe, kroz partnerstva sa organizacijama kao što su USAID i Forum za mlade sa invaliditetom, omogućila su kompaniji da privuče i podrži mlade sa različitim sposobnostima, pružajući im vredne prilike za praksu i promovišući inkluzivno radno mesto.
Osim ponude benefita koji unapređuju opštu dobrobit zaposlenih i pomažu u balansiranju njihovog privatnog i profesionalnog života, PepsiCo takođe ulaže u plate zaposlenih. Ovo uključuje poboljšanje sistema bonusa za zaposlene u prodaji i lancu snabdevanja. Kontinuirano komuniciramo sa našim zaposlenima, pratimo njihove potrebe i na to odgovaramo različitim inicijativama i benefitima. Ovi napori naglašavaju našu posvećenost negovanju inkluzivne i podržavajuće radne okoline i poboljšanju iskustva zaposlenih. Ukoliko želite da postanete deo PepsiCo tima, možete pogledati otvorene pozicije na www.pepsicojobs.com
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok