Milijarder Ilon Mask se suočava sa sve većim gubitkom poverenja među oglašivačima nakon podnošenja tužbe protiv nekoliko velikih brendova, ali i kontroverznih komentara u vezi sa nemirima koji se odvijaju u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Ova situacija dodatno potkopava ionako krhko poverenje oglašivača na platformi X, što bi moglo dovesti do još većeg odliva novca oglašivača sa ove društvene mreže, piše CityAM.
X, nekadašnji Twitter, podneo je tužbu protiv marketinških organizacija i velikih oglašivača, uključujući Unilever i Mars, zbog navodnog „ilegalnog bojkota“ platforme, što, prema njihovim tvrdnjama, krši zakon o zaštiti konkurencije.
Međutim, umesto da zastraši brendove, ovaj potez je naišao na kritike u industriji, gde je opisivan kao „egocentričan“ i „nepromišljen“,
Prethodne odluke Ilona Maska, kao i njegova interakcija sa kontroverznim ličnostima, samo su dodatno pojačale postojeće sumnje među oglašivačima.
Mnogi od njih su već u prethodnim godinama napustili platformu zbog zabrinutosti da će njihovi oglasi biti povezani sa neprimerenim sadržajem. U međuvremenu, stručnjaci iz industrije ističu da brendovi jednostavno ne žele da se upuštaju u dramu koja okružuje X, posebno nakon što je Mask ranije otvoreno kritikovao oglašivače koji su napustili platformu.
Nedavni Maskovi komentari u vezi sa nemirima u Velikoj Britaniji dodatno su pogoršali percepciju X-a među oglašivačima.
Ovo je samo još jedan u nizu problema sa kojima se X suočava od kada je Ilon Mask preuzeo popularnu društvenu mrežu, čime se platforma sve više udaljava od svojih „zlatnih dana“ kao mesta za povezivanje brendove sa velikom publikom.
OpenAI suočen sa ozbiljnim finansijskim izazovima