Srbija

11.09.2013. 09:34

RTS, Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Mercedes Benc postaje strateški partner Ikarbusa

Srbija

11.09.2013. 09:34

Kompanija Mercedes će napraviti strateško partnerstvo sa beogradskim Ikarbusom, potvrdio je direktor Mercedes Benca za Srbiju Rolf Jirgen Zajarle.
Razgovara se i o fabrici kamiona u Priboju.
Nemačka automobilska kompanija „Mercedes“ će napraviti strateško partnerstvo sa beogradskim proizvođačem autobusa „Ikarbusom“ uz pomoć Vlade Srbije, potvrdio RTS-u direktor „Mercedes Benca“ za Srbiju Rolf Jirgen Zajarle na Sajmu automobila u Frankfurtu.
Na šasiji „Mercedesa“ i uz njihov menadžment, „Ikarbus“ će praviti nadogradnju za autobuse i to ne samo za naše, već i za treća tržišta. 
Razgovaralo se i o fabrici kamiona u Priboju, ali se još prikupljaju informacije o mogućim oblicima saradnje. 
To bi bila druga veća strana kompanija koja dolazi u Srbiju i sigurno bi na duži rok bilo rešeno pitanje autobusa za gradski prevoz, ali i velikih autobusa za međugradski prevoz. 
Generalni direktor „Ikarbusa“, Aleksandar Vićentić nedavno je rekao Tanjugu da bi do kraja godine Ikarbus trebalo da potpiše ugovor o strateškoj saradnji sa „Mercedesom“, i rekao da bi to podrazumevalo izradu celokupnog proizvodnog programa nemačkog proizvođača u Zemunu. 
„Očekujemo potpisivanje dugoročnog ugovora do kraja godine, po osnovu kojeg bi ’Ikarbus’ proizvodio autobuse na ’Mercedesovoj’ samohodnoj šasiji, odnosno čitavu paletu autobusa od šest do osamnaest metara, počev od malih, mini-gradskih do visokoturističkih“, naveo je on. 
Vićentić je to ocenio kao veliku šansu za tehničko-tehnološki napredak i izlazak srpske fabrike na svetska tržišta. 
On je rekao da bi autobusi trebalo da nose znak i „Mercedesa“ i „Ikarbusa“. 
Direktor pribojske fabrike automobila, Zoran Zaković, rekao je Tanjugu nedanvo da bi moguća saradnja sa „Mercedesom“ bila dobra prilika i za FAP, koji bi mogao da vrši montažu vozila. 
Direktor Mercedesa, Jirgen Rouf, obišao je FAP, potvrdio je Zaković, i precizirao da je to bila „informativna poseta, sagledavanje mogućnosti i iznošenje ideja.“

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Bravo za tvorce traktora na baterijski pogon. Osnovna slabost je BRZINA PUNJENJA BATERIJA. Taj problem sam resio mojim PARS programom koji razvija uredjaje za brzo i nedestruktivno punenje svih vrsya i tipova baterija. Vreme potpunog punjenje je od 10 minuta do 1,2, 3 ili 4 casa a zavisno od kapaciteta baterije i mogucnosti mreznog napajanja.
    Vise informacija,
    0644928081 Viber
    SKYPE slavko.radosavljevic inventor pars 30

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.