Vesti iz izdanja

01.10.2024. 05:00

PepsiCo

Autor: Nova ekonomija

SVAKI IZAZOV JE PRILIKA ZA UNAPREĐENJE

INTERVJU: Ljiljana Ljubisavljević, rukovodilac sektora za rast prihoda, PepsiCo južna tržišta centralne Evrope i baltičke zemlje

Foto: PepsiCo
Lider treba da razume potrebe svog tima, ali i da ohrabri svakog člana da dostigne svoj puni potencijal. U kompaniji PepsiCo posebno cenimo „growth mindset“ pristup, gde se svaki izazov posmatra kao prilika za unapređenje. Takođe, važno je slušati i voditi primerom, inspirišući druge da čine isto
NE logo za pitanje u intervjuu Vi ste menadžerka rasta prihoda u kompaniji PepsiCo, a ta pozicija, naročito u međunarodnoj korporaciji, zahteva multidisciplinarnost, ekspertizu iz više od jedne oblasti. Koje veštine su, po vašem mišljenju, ključne za članove vašeg tima?

Rad u našem sektoru podrazumeva da razmišljamo široko, ali i da budemo fokusirani na detalje. Ključne veštine za moj tim su analitičke sposobnosti, razumevanje tržišnih trendova i prilika, ali i fleksibilnost u pristupu, kako kupcima i njihovim potrebama, tako i celom timu. Posebno bih istakla važnost predikcije trendova i kretanja tržišta. Ovde volim da citiram Dejvida Bouvija „Sutra pripada onima koji čuju da dolazi“ („Tomorrow belongs to those who can hear it coming“).

NE logo za pitanje u intervjuu A koje veštine su potrebne za uspešno vođenje jednog takvog tima?

U vođenju tima važno je izgraditi poverenje i negovati kulturu otvorene komunikacije. Lider treba da razume potrebe svog tima, ali i da ohrabri svakog člana da dostigne svoj puni potencijal. U kompaniji PepsiCo posebno cenimo „growth mindset“ pristup, gde se svaki izazov posmatra kao prilika za unapređenje. Takođe, važno je slušati i voditi primerom, inspirišući druge da čine isto.

NE logo za pitanje u intervjuu Na čelu ste Grupe za osnaživanje žena u biznisu. Recite nam na čemu radite u okviru te inicijative?

Ova grupa je tek nedavno formirana, a trenutno smo u fazi postavljanja temelja za naš budući rad. Naš prvi korak je mapiranje izazova sa kojima se žene u našoj industriji suočavaju, kako bismo identifikovali ključne oblasti i paralelno kreirali strategiju. Redovno informišemo rukovodstvo o važnim promenama i novinama u ovoj oblasti, učestvujemo u diskusijama na relevantne teme i sarađujemo sa drugim ključnim stakeholderima na DE&I inicijativama – sve to nastojeći da postavimo čvrste osnove za održive promene u budućnosti.

NE logo za pitanje u intervjuu Koji su konkretni oblici podrške na koji vaše koleginice, od fabričke do konferencijske hale, mogu da računaju?

Sve naše koleginice mogu da računaju na sveobuhvatnu podršku u okviru svog profesionalnog razvoja i napretka u kompaniji PepsiCo. Kontinuirano radimo na unapređenju strategija koje uključuju mentorske programe, mogućnosti za obuke i razvoj liderstva, kao i platforme za razmenu iskustava, počev od kolega i koleginica iz tima, do onih sa drugog kraja sveta.

Stvaranje inkluzivnog okruženja počinje od same kulture kompanije, gde se svi zaposleni osećaju cenjeno i imaju jednake prilike za razvoj
NE logo za pitanje u intervjuu Šta, po vašem mišljenju, doprinosi da suštinski stvorimo inkluzivno okruženje za žene, koje će dovesti do ravnopravnije raspodele među liderskim pozicijama u kompanijama?

Stvaranje inkluzivnog okruženja počinje od same kulture kompanije, gde se svi zaposleni osećaju cenjeno i imaju jednake prilike za razvoj. Važno je obezbediti mentorske programe i mogućnosti za razvoj karijere koji su prilagođeni ženama, jer se mnoge od njih suočavaju sa specifičnim izazovima u balansiranju između profesionalnih i ličnih obaveza, pa je fleksibilnost na radnom mestu ključni podsticaj njihovom uspehu. Kroz inicijative poput „Ona je PepsiCo“, posvećujemo se stvaranju platformi koje podržavaju žene, ali i negujemo kulturu gde se različitosti slave, a ne samo tolerišu.

Na kraju, ali jednako važno je i uključivanje kolega kao saveznika u ove inicijative. Da bismo postigli suštinske promene, svi moraju biti deo tog procesa.

NE logo za pitanje u intervjuu Za kraj, šta vas lično motiviše da napredujete u poslu?

Motivaciju crpim s različitih strana, vodeći se uspehom celog tima, ali i zadovoljstvom naših partnera i kupaca. Rad u industriji grickalica zahteva brzinu u razmišljanju i donošenju odluka, stalnu inovaciju i prilagođavanje promenama u navikama potrošača, što me svakodnevno inspiriše i pokreće kreativno i strateški. Ali naravno, nije sve idealno i postoje izazovi koji nisu laki i zahtevaju dodatnu dozu angažmana. Posebno u tim situacijama, kada vidim da smo kao tim uspeli da prevaziđemo izazove i ostvarimo ciljeve, to je najveća nagrada i podstrek za dalji napredak.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.