NE MOŽETE SE IGRATI CENAMA
„Najbolja cena“ je akcija napravljena tako da odgovara svima. Vladi Srbije donosi političke poene, velike trgovce ne pogađa previše, a siromašnim građanima daje mogućnost da tokom dva meseca, koliko će traja...
INTERVJU: Ljiljana Ljubisavljević, rukovodilac sektora za rast prihoda, PepsiCo južna tržišta centralne Evrope i baltičke zemlje
Rad u našem sektoru podrazumeva da razmišljamo široko, ali i da budemo fokusirani na detalje. Ključne veštine za moj tim su analitičke sposobnosti, razumevanje tržišnih trendova i prilika, ali i fleksibilnost u pristupu, kako kupcima i njihovim potrebama, tako i celom timu. Posebno bih istakla važnost predikcije trendova i kretanja tržišta. Ovde volim da citiram Dejvida Bouvija „Sutra pripada onima koji čuju da dolazi“ („Tomorrow belongs to those who can hear it coming“).
U vođenju tima važno je izgraditi poverenje i negovati kulturu otvorene komunikacije. Lider treba da razume potrebe svog tima, ali i da ohrabri svakog člana da dostigne svoj puni potencijal. U kompaniji PepsiCo posebno cenimo „growth mindset“ pristup, gde se svaki izazov posmatra kao prilika za unapređenje. Takođe, važno je slušati i voditi primerom, inspirišući druge da čine isto.
Ova grupa je tek nedavno formirana, a trenutno smo u fazi postavljanja temelja za naš budući rad. Naš prvi korak je mapiranje izazova sa kojima se žene u našoj industriji suočavaju, kako bismo identifikovali ključne oblasti i paralelno kreirali strategiju. Redovno informišemo rukovodstvo o važnim promenama i novinama u ovoj oblasti, učestvujemo u diskusijama na relevantne teme i sarađujemo sa drugim ključnim stakeholderima na DE&I inicijativama – sve to nastojeći da postavimo čvrste osnove za održive promene u budućnosti.
Sve naše koleginice mogu da računaju na sveobuhvatnu podršku u okviru svog profesionalnog razvoja i napretka u kompaniji PepsiCo. Kontinuirano radimo na unapređenju strategija koje uključuju mentorske programe, mogućnosti za obuke i razvoj liderstva, kao i platforme za razmenu iskustava, počev od kolega i koleginica iz tima, do onih sa drugog kraja sveta.
Stvaranje inkluzivnog okruženja počinje od same kulture kompanije, gde se svi zaposleni osećaju cenjeno i imaju jednake prilike za razvoj. Važno je obezbediti mentorske programe i mogućnosti za razvoj karijere koji su prilagođeni ženama, jer se mnoge od njih suočavaju sa specifičnim izazovima u balansiranju između profesionalnih i ličnih obaveza, pa je fleksibilnost na radnom mestu ključni podsticaj njihovom uspehu. Kroz inicijative poput „Ona je PepsiCo“, posvećujemo se stvaranju platformi koje podržavaju žene, ali i negujemo kulturu gde se različitosti slave, a ne samo tolerišu.
Na kraju, ali jednako važno je i uključivanje kolega kao saveznika u ove inicijative. Da bismo postigli suštinske promene, svi moraju biti deo tog procesa.
Motivaciju crpim s različitih strana, vodeći se uspehom celog tima, ali i zadovoljstvom naših partnera i kupaca. Rad u industriji grickalica zahteva brzinu u razmišljanju i donošenju odluka, stalnu inovaciju i prilagođavanje promenama u navikama potrošača, što me svakodnevno inspiriše i pokreće kreativno i strateški. Ali naravno, nije sve idealno i postoje izazovi koji nisu laki i zahtevaju dodatnu dozu angažmana. Posebno u tim situacijama, kada vidim da smo kao tim uspeli da prevaziđemo izazove i ostvarimo ciljeve, to je najveća nagrada i podstrek za dalji napredak.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
„Najbolja cena“ je akcija napravljena tako da odgovara svima. Vladi Srbije donosi političke poene, velike trgovce ne pogađa previše, a siromašnim građanima daje mogućnost da tokom dva meseca, koliko će traja...
U proteklih desetak godina država je određenim reformama znatno olakšala položaj preduzetnika i posebno preduzetnika paušalaca. Međutim, i pored primetnog napretka, postoji čitav niz problema koji dovode pau...
Mešanje države u određivanje cena generalno nije poželjno, to je antitržišna mera koja ne može da da velike rezultate, a može da nanese i određene štete. Mi ne znamo ko i na koji način odlučuje u p...
Održivost Vesti iz izdanja građevinarstvo
Od septembra ove godine, funkcionišemo po principu dualnog brenda, gde je wienerberger krovni brend svim proizvodnim brendovima, na globalnom tržištu ali i u Srbiji, što predstavlja prvi korak u pripremi dal...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE