Tech

10.10.2024. 16:49

The Verge

Autor: Nova Ekonomija

YouTube ne skriva dugme za preskakanje reklama, ali menja način prikazivanja oglasa

Pixabay

Tech

10.10.2024. 16:49

Korisnici YouTube-a primetili su nedavno promene u načinu na koji se oglasi prikazuju, što je izazvalo nezadovoljstvo, posebno kod onih koji žele da preskoče reklame. Na platformama kao što je Reddit, neki su prijavili crne pravougaonike preko dugmeta za preskakanje na desktopu, dok su drugi na mobilnim uređajima primetili da nedostaje odbrojavanje.

Međutim, Oluva Falodun iz YouTube-a izjavila je za The Verge da kompanija ne uklanja dugme za preskakanje oglasa. „Dugme se i dalje pojavljuje nakon 5 sekundi, kao i uvek“, naglasila je Falodun, pojašnjavajući da promene koje korisnici primećuju imaju veze sa izgledom oglasa, a ne sa funkcionalnošću dugmeta, piše The Verge.

YouTube sada smanjuje broj elemenata tokom prikazivanja reklama kako bi iskustvo bilo „čišće“. Umesto odbrojavanja, korisnici mogu videti progresivnu traku na dnu ekrana, koja pokazuje kada dugme za preskakanje postaje dostupno.

Iako je dugme za preskakanje prisutno, YouTube proširuje načine prikazivanja oglasa. Oglasi se sada pojavljuju i na pauzi, a prošle godine je uklonjena i deo kontrole oglasa za kreatore sadržaja. Platforma takođe pojačava borbu protiv ad blokera, dok cena YouTube Premium nastavlja da raste, frustrirajući korisnike.

YouTube menja izgled oglasa, ali dugme za preskakanje ostaje. Ipak, oglasi postaju sve prisutniji, dok opcije za njihovo izbegavanje postaju sve ograničenije.

YouTube Premium ponovo poskupljuje

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.