Rok za prijavu radova za Festival „KAMPANJE SA SVRHOM“ produžen je do 30.10.2024. godine! Festival se održava po četvrti put i odlikovaće najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji, a po prvi put i u RED (GENDER) kategoriji posvećenoj rodnoj ravnopravnosti.
„Kampanje sa svrhom“ prepoznaju, odlikuju i podstiču društveno odgovornu komunikaciju namenjenu dobrobiti dece i pojedinca, a time i društva u celini. Misija Festivala upravo jeste podsticanje kompanija da svoje komunikacione ciljeve usklađuju sa interesima celoga društva kombinujući svoju svrhu poslovanja sa opštim dobrom.
Titula „KAMPANJE SA SVRHOM“ se potvrđuje dobijanem STATUETE “KAMPANJE SA SVRHOM“. Festival proglašava tri najbolje društveno odgovorne kampanje u tri kategorije: ECO (GREEN), SOCIAL (YELLOW) i GENDER (RED) kategoriji, koje će biti odlikovane glavnim priznanjem – SPECIJALNOM STATUETOM „KAMPANJE SA SVRHOM“ (KAMPANJE SA SVRHOM GRAND PRIX). Statuete se izrađuju od biorazgradivog materijala koji je proizveden od obnovljnih biljnih resursa.
Kampanja koja ponese titulu „KAMPANJE SA SVRHOM“ je kampanja koja je koristila moć komunikacija da dotakne društveni problem, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece, žena i svih pojedinaca u Srbiji.
Pravo učešća na Festivalu imaju pravna lica sa teritorije Srbije, i to kompanije, marketinške, PR i digitalne agencije ali i institucije, organizacije civnilnog društva i mediji.
Festival KAMPANJE SA SVRHOM je prvi festival društveno odgovorne komunikacije u Srbiji i održava se ove godine uz podršu Coca-Cola HBC Srbija, HENKEL Srbija i Grand kafe.
Pravilnik KAMPANJE SA SVRHOM 2024 je na linku: https://kampanjesasvrhom.com/pravilnik-2024/
Prijavni formular se preuzima sa linka: https://kampanjesasvrhom.com/prijava-2024/
Festival zadržava svoj revijalni karakter u kontekstu svoje misije podsticanja društveno odgovorne komunikacije, ali će kampanje koje učestvuju biti bodovane po ugledu na najveće svetske festivale.
O tome ko će poneti titulu KAMPANJE SA SVRHOM odlučuje Tim počasnih selektora.
Novi članovi Tima počasnih selektora Festivala KAMPANJE SA SVRHOM 2024 su Thomas Kolster – Mr Goodvertsing, profesorka dr Tamara Vlastelica sa FON-a i Nina Elezović iz Coca-Cola HBC Srbija:
- Marija Beslać, Direktorka za komunikaciju i partnerstva, Nordeus Fondacija
- Željka Ćirić Jakovljević, Head of Communication, UniCredit Bank Srbija
- Sonja Dragojević, Chief Collaboration Officer, New Startegy
- Nina Elezović, Corporate Affairs and Sustainability Director, Coca-Cola HBC Srbija
- Suzana Đorđević, Direktorka, Hemofarm Fondacija
- Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, author, keynote speaker and post-purpose preacher
- Tijana Koprivica, Direktor održivog poslovanja, Delta holding
- Marko Maršićević, Osnivač, MARSH Creative Production
- Marija Mitrović, Direktor za program filantropije, Trag fondacija
- Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu
- Tatjana Prokić, Osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma
- Sanja Rajačić, Direktor odeljenja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje, Banca Intesa Beograd
- Jelena Šarenac, Direktor korporativnih komunikacija, Henkel Serbia i Henkel Adria
- Maja Vidaković, Savetnik za medije
- Dr Tamara Vlastelica, profesor na Fakultetu organizacionih nauka
- Dragana Živojnović, urednik, Redakcija ekološkog programa, Obrazovno-naučni program RTS
Svečana dodela KAMPANJE SA SVRHOM održaće se tradicionalno na Međunarodni dan deteta, 20.novembra, u Marsh Open Space-u.
Za više informacija o ovogodišnjem festivalu https://kampanjesasvrhom.com/kampanje-sa-svrhom-2024/ CSR agenciji KAMPANJE SA SVRHOM i WARM UP događijima posetite stranicu www.kampanjesasvrhom.com , a za više informacija o inicijatoru – UG ŽUTE PATALONE posetite stranicu www.zutepatalone.wordpress.com