HEINEKEN Srbija prva je kompanija u Srbiji koja je dobila evropski priznat krovni sertifikat Društveno-odgovoran poslodavac, a koji uključuje svih pet oblasti: organizacioni menadžment, usklađivanje privatnog i profesionalnog života, organizaciona kultura i razvoj zaposlenih, bezbednost i zdravlje na radnom mestu i uticaj na životnu sredinu.
Sertifikat dodeljuje Balance Company u skladu sa sertifikacionom šemom Ekvilib Instituta iz Slovenije, a zasnovan je na principima i suštinskom sadržaju internacionalnog standarda ISO 26000, koji se sveobuhvatno odnosi na oblast društvene odgovornosti, sa naglaskom na stav prema zaposlenima.
Sabir Džafar, generalni direktor HEINEKEN Srbija, istakao je da je sertifikat još jedna potvrda predanosti kompanije strateškom upravljanju društvenom odgovornošću, uz kontinuiranu posvećenost zaposlenima.
“Posvećeni smo ostvarivanju ciljeva održivog razvoja, a odnos prema zaposlenima smatramo ključnim za razvoj naše poslovne kulture. Zadovoljstvo zaposlenih direktno utiče na kvalitet njihovog života i radnu atmosferu i ponosni smo što je naše zalaganje prepoznato i nagrađeno“, izjavio je Džafar.
Transparentan i društveno-odgovoran lanac snabdevanja, dodatni bonusi za povećanje socijalne sigurnosti zaposlenih, radno vreme u skladu sa životnim okolnostima, transparentno oglašavanje mogućnosti za karijeru unutar organizacije, pokloni i refundacija osnovnoškolskih udžbenika za decu zaposlenih, zelena i ekološki prihvatljiva kancelarija, individualizovani planovi za povratak na posao nakon dugotrajnog bolovanja ili porodiljskog odsustva, promovisanje održive i odgovorne potrošnje energije, vode i emisije CO2, cirkularna ekonomija i zero waste, dodatni slobodni dani i privatno zdravstveno osiguranje, samo su neki od benefita i niza mera koje prikazuju kako benefiti za zaposlene postaju benefiti za samu kompaniju i usmereni su na podršku u rešavanju važnih pitanja zaposlenih i posvećenosti ostvarivanju pozitivnog uticaja na svet oko nas kroz očuvanje životne sredine, društvenu održivost i odgovornu konzumaciju. Jer, zajedno stvaramo bolji svet!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
Dok se sezona vegetacije približava kraju, u poljoprivrednim školama širom Srbije tek počinje posao koji bi mogao da poboljša stabilnost budućeg roda — obezbeđivanje staništa za pčele i druge oprašivače, koj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.