HEINEKEN Srbija prva je kompanija u Srbiji koja je dobila evropski priznat krovni sertifikat Društveno-odgovoran poslodavac, a koji uključuje svih pet oblasti: organizacioni menadžment, usklađivanje privatnog i profesionalnog života, organizaciona kultura i razvoj zaposlenih, bezbednost i zdravlje na radnom mestu i uticaj na životnu sredinu.
Sertifikat dodeljuje Balance Company u skladu sa sertifikacionom šemom Ekvilib Instituta iz Slovenije, a zasnovan je na principima i suštinskom sadržaju internacionalnog standarda ISO 26000, koji se sveobuhvatno odnosi na oblast društvene odgovornosti, sa naglaskom na stav prema zaposlenima.
Sabir Džafar, generalni direktor HEINEKEN Srbija, istakao je da je sertifikat još jedna potvrda predanosti kompanije strateškom upravljanju društvenom odgovornošću, uz kontinuiranu posvećenost zaposlenima.
“Posvećeni smo ostvarivanju ciljeva održivog razvoja, a odnos prema zaposlenima smatramo ključnim za razvoj naše poslovne kulture. Zadovoljstvo zaposlenih direktno utiče na kvalitet njihovog života i radnu atmosferu i ponosni smo što je naše zalaganje prepoznato i nagrađeno“, izjavio je Džafar.
Transparentan i društveno-odgovoran lanac snabdevanja, dodatni bonusi za povećanje socijalne sigurnosti zaposlenih, radno vreme u skladu sa životnim okolnostima, transparentno oglašavanje mogućnosti za karijeru unutar organizacije, pokloni i refundacija osnovnoškolskih udžbenika za decu zaposlenih, zelena i ekološki prihvatljiva kancelarija, individualizovani planovi za povratak na posao nakon dugotrajnog bolovanja ili porodiljskog odsustva, promovisanje održive i odgovorne potrošnje energije, vode i emisije CO2, cirkularna ekonomija i zero waste, dodatni slobodni dani i privatno zdravstveno osiguranje, samo su neki od benefita i niza mera koje prikazuju kako benefiti za zaposlene postaju benefiti za samu kompaniju i usmereni su na podršku u rešavanju važnih pitanja zaposlenih i posvećenosti ostvarivanju pozitivnog uticaja na svet oko nas kroz očuvanje životne sredine, društvenu održivost i odgovornu konzumaciju. Jer, zajedno stvaramo bolji svet!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kada smo 2021. godine pokrenuli Festival KAMPANJE SA SVRHOM, znali smo da je trenutak za komunikaciju sa dubljom svrhom — za kampanje koje ne samo da prodaju proizvod, već i menjaju svet. Nismo mogli ni da p...
Inicijative i dostignuća u oblastima podrške osetljivim ciljnim grupama, zdravije ishrane, brige o zaposlenima i očuvanja životne sredine deo su Izveštaja o održivom poslovanju za 2024. godinu, koji je objav...
Beogradski maraton i kompanija dm drogerie markt sa zadovoljstvom najavljuju dm Žensku trku, koja će se održati po 18. put u nedelju, 5. oktobra 2025. godine, na Adi Ciganliji. Trka na stazi od 7,7 km oko Sa...
Učenička kompanija T-Buddy, predstavnik Srbije na Junior Achievement evropskom takmičenju učeničkih kompanija „Gen_E“ održanog u Atini, osvojila je specijalnu nagradu "Re-Power Your Future Award". Ovu nagrad...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok