Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali i saradnjom sa najvećim fakultetima u zemlji i uz podršku poznatih ličnosti, kampanja je uspešno obuhvatila najširu publiku i došla do više od četiri miliona ljudi.
„Smatramo da je važno da potrošači budu dobro informisani o alkoholu, našim proizvodima i načinu na koji se u njima može uživati na odgovoran način. Uvek se trudimo da to naglasimo na našoj ambalaži, u našim reklamama, na promocijama, kao i kroz naša partnerstva. Kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS dokazuje našu posvećenost ali i obavezu da ličnim primerom istaknemo značaj i budemo primer odgovornog uživanja u pivu“, izjavio je Dragan Lupšić, direktor korporativnih poslova kompanije HEINEKEN Srbija.
U Beogradu, Novom Sadu i Nišu, ključne poruke ove kampanje poslate su putem 56 bilborda do više od trećine svih vozača a na društvenim mrežama kampanja je stigla do gotovo tri miliona ljudi.
Kao deo digitalne strategije kompanije, partneri kampanje su bili glumica Dragana Mićalović, automobilista Nikola Miljković i TV voditelj i novinar Mladen Alvirović. Zajedno sa predstavnicima kompanije HEINEKEN Srbija bili su gosti edukativnih radionica organizovanih za studente na najvećim fakultetima u Nišu, Beogradu i Novom Sadu.
Po prvi put, obraćajući se studentima, poseban fokus je stavljen na mlađe vozače uz osnovnu poruku da se nikada ne seda za volan kada se konzumira alkohol i da je uvek najvažnije da se alkohol umereno i odgovorno konzumira, a ukoliko poželite pivo a planirate da vozite, uzmite Heineken 0.0®, poručuju iz kompanije.
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
Dok se sezona vegetacije približava kraju, u poljoprivrednim školama širom Srbije tek počinje posao koji bi mogao da poboljša stabilnost budućeg roda — obezbeđivanje staništa za pčele i druge oprašivače, koj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.