Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali i saradnjom sa najvećim fakultetima u zemlji i uz podršku poznatih ličnosti, kampanja je uspešno obuhvatila najširu publiku i došla do više od četiri miliona ljudi.
„Smatramo da je važno da potrošači budu dobro informisani o alkoholu, našim proizvodima i načinu na koji se u njima može uživati na odgovoran način. Uvek se trudimo da to naglasimo na našoj ambalaži, u našim reklamama, na promocijama, kao i kroz naša partnerstva. Kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS dokazuje našu posvećenost ali i obavezu da ličnim primerom istaknemo značaj i budemo primer odgovornog uživanja u pivu“, izjavio je Dragan Lupšić, direktor korporativnih poslova kompanije HEINEKEN Srbija.
U Beogradu, Novom Sadu i Nišu, ključne poruke ove kampanje poslate su putem 56 bilborda do više od trećine svih vozača a na društvenim mrežama kampanja je stigla do gotovo tri miliona ljudi.
Kao deo digitalne strategije kompanije, partneri kampanje su bili glumica Dragana Mićalović, automobilista Nikola Miljković i TV voditelj i novinar Mladen Alvirović. Zajedno sa predstavnicima kompanije HEINEKEN Srbija bili su gosti edukativnih radionica organizovanih za studente na najvećim fakultetima u Nišu, Beogradu i Novom Sadu.
Po prvi put, obraćajući se studentima, poseban fokus je stavljen na mlađe vozače uz osnovnu poruku da se nikada ne seda za volan kada se konzumira alkohol i da je uvek najvažnije da se alkohol umereno i odgovorno konzumira, a ukoliko poželite pivo a planirate da vozite, uzmite Heineken 0.0®, poručuju iz kompanije.
U Požarevcu je svečano otvorena nova sezona Sportskih igara mladih, manifestacije koja već 12 godina inspiriše decu širom Srbije, podstičući ih da kroz sport uče o zdravom životu, prijateljstvu, fer-pleju, t...
U okviru projekta „Podrška razvoju veština za 21. vek“, danas je u Kragujevcu održan skup koji je okupio više od 50 nastavnika i direktora iz 30 osnovnih škola iz različitih delova Srbije. Projekat se reali...
ProCredit banka je aktivnim učešćem podržala drugu po redu konferenciju iz serije CLIMATE TALKS pod nazivom Zeleni vodonik u Srbiji: izazov budućnosti. Konferencija o zelenom vodoniku kao jednim od ključnih ...
Roditelji i deca će ovog vikenda ponovo biti u prilici da pogledaju restaurisani dečiji klasik iz 1979. godine – film „Poslednja trka“ u režiji Jovana Rančića, koji će biti prikazan besplatno u Jugoslovensko...
Dva dana nakon što se na društvenim mrežama pojavio snimak sa auto-puta u smeru prema Nišu gde je došlo do sukoba između pratnje premijera Đura Macuta i vozila u kojem su bili pripadnici kab...
Ministarka za državnu upravu i lokalnu samoupravu Snežana Paunović poručila je studentima da se strpe u vezi sa raspisivanjem vanrednih parlamentarnih izbora do 2027....
Fotografija susreta šefa srpske diplomatije Marka Đurića i profesora iz Južne Mitrovice Nedžmedina Spahiua, nastala u kabinetu ministra nakon sastanka, podigla je prašinu u pr...
Inicijativa predloga da se sa zgrada Generalštaba Vojske Srbije u Beogradu skine zaštita kulturnog dobra nije zavedena u elektronskoj pisarnici Republičkog zavoda za zaštitu spomenika kulture, već samo na pa...
Arhiv javnih skupova, organizacija koja se bavi brojanjem učesnika na javnim okupljanjima, izneo je procenu o broju prisutnih na večerašnjem skupu podrške Mariji Vasić ispred Centralnog zatvora u Beogradu....
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok