Opština Medijana u Nišu dobila je novo ozelenjeno mesto zahvaljujući društveno odgovornom projektu „JYSK za moj zeleni grad“. U okviru ove akcije kompanije JYSK, posvećene očuvanju prirode i unapređenju kvaliteta života, park u naselju Medijana oplemenjen je novim sadnicama, japanske trešnje, fotinije i betule.
U saradnji sa JKP Medijana Niš, obezbeđeno je i redovno zalivanje i održavanje gotovo 40 sadnica, čime je osigurana njihova dugovečnost i doprinos zdravijem i prijatnijem okruženju.
U akciji su učestvovali zaposleni kompanije JYSK, predvođeni Srđanom Dimitrijevićem, Store Managerom JYSK prodavnice u Nišu, ljudi iz lokalne zajednice i predsednik opštine Medijana Mladenom Đurićem, koji je dao podršku ovom projektu.
„Ponosan sam što smo akciju “JYSK za moj zeleni grad” sproveli i u našem gradu. Svako novo drvo koje posadimo predstavlja doprinos boljoj budućnosti našeg grada i trudićemo se da nastavimo sa ovakvim inicijativama, kako bismo dodatno unapredili kvalitet života u lokalnoj zajednici i ostavili zdravo okruženje generacijama koje dolaze,“ istakao je Srđan Dimitrijević, Store Manager JYSK prodavnice u Nišu.
Predsednik opštine Medijana, Mladen Đurić, takođe je izrazio zadovoljstvo što je zajedničkim trudom ozelenjen prostor koji će koristiti svim građanima i posetiocima ovog dela Niša.
„Uz iskrenu zahvalnost kompaniji JYSK, dokazano društveno odgovornoj kompaniji, sa velikim zadovoljstvom danas prisustvujemo akciji “JYSK za moj zeleni grad”, koja doprinosi očuvanju okoline i podstiče sve nas da još više brinemo o prirodi koja nas okružuje“, istakao je Đurić.
„JYSK za moj zeleni grad“ u Nišu, sedmi je projekat ove kompanije koji je do sada uspešno realizovan u grdovima širom Srbije. Građani Subotice, Zaječara, Obrenovca, Užica, Novog Sada i Leskovca uveliko uživaju u svojim zelenijim i obnovljenim prostorima u gradu, a svaka od ovih akcija doprinosi stvaranju prijatnijih prostora za život, čineći lokalne zajednice boljim mestima.
Kompanija planira da nastavi sa realizacijom zelenih inicijativa širom Srbije, a kao znak zahvalnosti za njihov trud i posvećenost, svi zaposleni koji učestvuju u ovim projektima nagrađeni su dodatnim slobodnim danom.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U duhu novogodišnjih praznika i darivanja, kompanija Imlek i ove godine nastavlja svoju dugogodišnju tradiciju društveno odgovornog poslovanja, pružajući podršku deci bez roditeljskog staranja i štićenicima ...
Nastavljajući više od tri decenije dugu tradiciju sistematskog ulaganja u mlade i njihovo obrazovanje, Hemofarm fondacija predstavila je 33. generaciju stipendista za školsku 2025/2026. godinu.Deset izuz...
Jelica Milošević, Milica Martinović i Ana Salević laureatkinje su ovogodišnjih Nacionalnih priznanja u okviru renomiranog međunarodnog programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal - UNESCO For Wome...
Dve srebrne plakete osvojila je kompanija Grand kafa za kampanju „Hajde da imamo vremena za pregled“, i to na prestižnom Danu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).
Tokom obeležavanja 65. godišnji...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.