Opština Medijana u Nišu dobila je novo ozelenjeno mesto zahvaljujući društveno odgovornom projektu „JYSK za moj zeleni grad“. U okviru ove akcije kompanije JYSK, posvećene očuvanju prirode i unapređenju kvaliteta života, park u naselju Medijana oplemenjen je novim sadnicama, japanske trešnje, fotinije i betule.
U saradnji sa JKP Medijana Niš, obezbeđeno je i redovno zalivanje i održavanje gotovo 40 sadnica, čime je osigurana njihova dugovečnost i doprinos zdravijem i prijatnijem okruženju.
U akciji su učestvovali zaposleni kompanije JYSK, predvođeni Srđanom Dimitrijevićem, Store Managerom JYSK prodavnice u Nišu, ljudi iz lokalne zajednice i predsednik opštine Medijana Mladenom Đurićem, koji je dao podršku ovom projektu.
„Ponosan sam što smo akciju “JYSK za moj zeleni grad” sproveli i u našem gradu. Svako novo drvo koje posadimo predstavlja doprinos boljoj budućnosti našeg grada i trudićemo se da nastavimo sa ovakvim inicijativama, kako bismo dodatno unapredili kvalitet života u lokalnoj zajednici i ostavili zdravo okruženje generacijama koje dolaze,“ istakao je Srđan Dimitrijević, Store Manager JYSK prodavnice u Nišu.
Predsednik opštine Medijana, Mladen Đurić, takođe je izrazio zadovoljstvo što je zajedničkim trudom ozelenjen prostor koji će koristiti svim građanima i posetiocima ovog dela Niša.
„Uz iskrenu zahvalnost kompaniji JYSK, dokazano društveno odgovornoj kompaniji, sa velikim zadovoljstvom danas prisustvujemo akciji “JYSK za moj zeleni grad”, koja doprinosi očuvanju okoline i podstiče sve nas da još više brinemo o prirodi koja nas okružuje“, istakao je Đurić.
„JYSK za moj zeleni grad“ u Nišu, sedmi je projekat ove kompanije koji je do sada uspešno realizovan u grdovima širom Srbije. Građani Subotice, Zaječara, Obrenovca, Užica, Novog Sada i Leskovca uveliko uživaju u svojim zelenijim i obnovljenim prostorima u gradu, a svaka od ovih akcija doprinosi stvaranju prijatnijih prostora za život, čineći lokalne zajednice boljim mestima.
Kompanija planira da nastavi sa realizacijom zelenih inicijativa širom Srbije, a kao znak zahvalnosti za njihov trud i posvećenost, svi zaposleni koji učestvuju u ovim projektima nagrađeni su dodatnim slobodnim danom.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
OTP banka proglasila je pobednike osmog ciklusa programa Generator, koji je ove godine bio posvećen unapređenju finansijske pismenosti među decom i mladima, pod simboličnim nazivom Generator EDU. Pobednici s...
Hemofarm, farmaceutski lider u zemlji i regionu, obeležio je 65 godina uspešnog rada i kontinuiranog razvoja. Šest i po decenija Hemofarm predano ispunjava svoju osnovnu misiju da brine o zdravlju ljudi, kro...
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija organizovala je Dan zelene nabavke, koji je okupio oko 40 partnera i dobavljača iz različitih oblasti, s ciljem da zajedno razmotre prilike za unapređenje održivosti u poslovan...
Fabrika Rosa vode Vlasinka, deo Coca-Cola HBC Srbija, osvojila je nagradu u kategoriji Strategija – zaštita životne sredine na ovogodišnjem konkursu „ESG lideri 2025“, u organizaciji PwC Srbija.
Nagradu „ES...
Prema rezultatima sa 100 obrađenih glasova koje je Republička izborna komisija objavila na sajtu, lista "Ne damo Srbiju" Aleksandar Vučić osvojila je 3.686 glasova (49,23 odsto), ili 14 mandata. Drugoplasirana je lista Ujedinjeni za Kosjerić sa 51 gl...
Kada je Krovna organizacija mladih Srbije objavila rezultate svog poslednjeg istraživanja, pažnju su najviše privukle dve cifre: 92 odsto mladih spremno je da izađe na izbore, i gotovo 90 odsto podržalo je studentske proteste....
Lista "Ujedinjeni za Kosjerić" je u svojoj objavi na društvenoj mreži X saopštila da njihovi članovi Opštinske izborne komisije nisu glasali za preliminarne rezultate i...
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok