Opština Medijana u Nišu dobila je novo ozelenjeno mesto zahvaljujući društveno odgovornom projektu „JYSK za moj zeleni grad“. U okviru ove akcije kompanije JYSK, posvećene očuvanju prirode i unapređenju kvaliteta života, park u naselju Medijana oplemenjen je novim sadnicama, japanske trešnje, fotinije i betule.
U saradnji sa JKP Medijana Niš, obezbeđeno je i redovno zalivanje i održavanje gotovo 40 sadnica, čime je osigurana njihova dugovečnost i doprinos zdravijem i prijatnijem okruženju.
U akciji su učestvovali zaposleni kompanije JYSK, predvođeni Srđanom Dimitrijevićem, Store Managerom JYSK prodavnice u Nišu, ljudi iz lokalne zajednice i predsednik opštine Medijana Mladenom Đurićem, koji je dao podršku ovom projektu.
„Ponosan sam što smo akciju “JYSK za moj zeleni grad” sproveli i u našem gradu. Svako novo drvo koje posadimo predstavlja doprinos boljoj budućnosti našeg grada i trudićemo se da nastavimo sa ovakvim inicijativama, kako bismo dodatno unapredili kvalitet života u lokalnoj zajednici i ostavili zdravo okruženje generacijama koje dolaze,“ istakao je Srđan Dimitrijević, Store Manager JYSK prodavnice u Nišu.
Predsednik opštine Medijana, Mladen Đurić, takođe je izrazio zadovoljstvo što je zajedničkim trudom ozelenjen prostor koji će koristiti svim građanima i posetiocima ovog dela Niša.
„Uz iskrenu zahvalnost kompaniji JYSK, dokazano društveno odgovornoj kompaniji, sa velikim zadovoljstvom danas prisustvujemo akciji “JYSK za moj zeleni grad”, koja doprinosi očuvanju okoline i podstiče sve nas da još više brinemo o prirodi koja nas okružuje“, istakao je Đurić.
„JYSK za moj zeleni grad“ u Nišu, sedmi je projekat ove kompanije koji je do sada uspešno realizovan u grdovima širom Srbije. Građani Subotice, Zaječara, Obrenovca, Užica, Novog Sada i Leskovca uveliko uživaju u svojim zelenijim i obnovljenim prostorima u gradu, a svaka od ovih akcija doprinosi stvaranju prijatnijih prostora za život, čineći lokalne zajednice boljim mestima.
Kompanija planira da nastavi sa realizacijom zelenih inicijativa širom Srbije, a kao znak zahvalnosti za njihov trud i posvećenost, svi zaposleni koji učestvuju u ovim projektima nagrađeni su dodatnim slobodnim danom.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Učenička kompanija T-Buddy, predstavnik Srbije na Junior Achievement evropskom takmičenju učeničkih kompanija „Gen_E“ održanog u Atini, osvojila je specijalnu nagradu "Re-Power Your Future Award". Ovu nagrad...
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...
Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok