„Kompanija Starting odgovorna je za projekat renoviranja stanice Novi Sad i perona“ – To je rečenica koju je u svom dopisu od 3. novembra 2021. naveo konzorcijum kineskih kompanija CRIC i CCCC, objavio je Forbs.
Ovaj dopis bio je upućen tadašnjem direktoru Infrastrukture železnice Srbije Nebojši Šurlanu, kako navodi Forbs.
Direktor Šurlan posle nedelju dana odgovorio je da „nakon uvida u dostavljenu dokumentaciju, investitor Infrastruktura železnice Srbije konstatuje da nema primedbe i daje saglasnost na predloženog podizvođača Konzorcijum kompanija Starting doo Beograd za renoviranje stanice Novi Sad i perona“.
Ovi dopisi deo su nove grupe dokumenata koju je Vlada Srbije postavila na svoj sajt. Reč je o procesu objavljivanja celokupne dokumentacije o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do granice s Mađarskom, piše Forbs.
Deo dokumentacije je i odgovor Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture odnosno saglasnost na izbor Startinga za podizvođača. Saglasnost izdatu 2. decembra iste godine je ispred ministarstva potpisala v.d. pomoćnika ministra Anita Dimoski.
Ono što se u objavljenoj dokumentaciji ne vidi, ali što je viđeno u dokumentima koji su se pojavili u javnosti, jeste da je Starting imao i svoje podizvođače.
Ceo tekst pročitajte OVDE.
Otkrivena cena popravke nadstrešnice na železničkoj stanici u Novom Sadu