U duhu prazničnog perioda, kompanija Imlek nastavila je svoju lepu tradiciju donacija, i ove godine pruživši podršku deci iz Prihvatilišta za decu Beograda, Doma za decu ometenu u razvoju „Kolevka” iz Subotice, SOS Dečijeg sela iz Sremske Kamenice, Svratišta za decu Beograda, kao i Svratišta za decu i mlade grada Novog Sada.
Mališanima su predstavnici kompanije Imlek podelili Moja Kravica mlečne paketiće, a deca iz Prihvatilišta za decu Beograda uživala su i u novogodišnjoj predstavi i kreativnoj radionici. Praznici su vreme kada su najvažniji darovi dečiji osmesi i njihova bezbrižnost, a predstava sa novogodišnjom tematikom učinila je upravo da se prisutni mališani u potpunosti prepuste čarima prazničnog duha uz bajkovitu atmosferu koju su glumci doneli kroz svoje uloge.
„Ponosni smo i srećni što i ove godine možemo da doprinesemo da mališani dožive nezaboravne praznike, da im izmamimo osmeh i unesemo radost u svakodnevnicu. Svaka donacija za nas je ulaganje u bolju budućnost i radujemo se što možemo da podržimo njihovo srećnije i zdravije odrastanje. Pored radosti koju donose najmlađima, mlečni proizvodi podržavaju rast njihovih kostiju, zuba, ali i kognitivne funkcije, poput učenja i pamćenja. U Imleku želimo da detinjstvo bude najradosnije i najbezbrižnije doba života, te ćemo se i u budućnosti truditi da ulepšamo taj period što većem broju mališana”, izjavila je Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativnih poslova u kompaniji Imlek.
Društveno odgovorno poslovanje jedno je od obeležja kompanije Imlek, koja nastoji da poboljša život socijalno ugroženih grupa, sa posebnim fokusom na decu. Imlek, kroz svoj brend Moja Kravica, već dugi niz godina pažljivo brine o najmlađima, uveseljavajući ih mlečnim paketićima. Donacije poput ove najbolje odražavaju osnovni cilj društvene odgovornosti Imleka, koji je usmeren na podršku zdravom i pravilnom razvoju dece.
„Želim da se zahvalim kompaniji Imlek na donaciji koju su uputili. Ovim plemenitim gestom obradovali su našu decu povodom novogodišnjih praznika i ponovo potvrdili svoj status među društveno odgovornim kompanijama koje ne zaboravljaju one kojima je pomoć najpotrebnija”, izjavila je Danijela Stajković, direktorka Prihvatilišta za decu Beograda.
Osim ove akcije, prošle godine kompanija Imlek je donirala više od 100 tona mleka ustanovama za decu bez roditeljskog staranja, što je deo šire strategije podrške najmlađima.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
OTP banka proglasila je pobednike osmog ciklusa programa Generator, koji je ove godine bio posvećen unapređenju finansijske pismenosti među decom i mladima, pod simboličnim nazivom Generator EDU. Pobednici s...
Hemofarm, farmaceutski lider u zemlji i regionu, obeležio je 65 godina uspešnog rada i kontinuiranog razvoja. Šest i po decenija Hemofarm predano ispunjava svoju osnovnu misiju da brine o zdravlju ljudi, kro...
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija organizovala je Dan zelene nabavke, koji je okupio oko 40 partnera i dobavljača iz različitih oblasti, s ciljem da zajedno razmotre prilike za unapređenje održivosti u poslovan...
Fabrika Rosa vode Vlasinka, deo Coca-Cola HBC Srbija, osvojila je nagradu u kategoriji Strategija – zaštita životne sredine na ovogodišnjem konkursu „ESG lideri 2025“, u organizaciji PwC Srbija.
Nagradu „ES...
Petnaesti mart 2025. godine ostao je već upamćen u istoriji srpske istorije kao dan kada se na ulicama Beograda okupilo najviše građanki i građana ikad, od raspada stare Jugoslavije. Dan koji je prevazišao po broju pobunjenika na ulicama čak i revolucionarni 5. o...
U opsežnom intervjuu za "The Jerusalem Post", predsjednik Srbije Aleksandar Vučić govorio je opširno o srpsko-izraelskim odnosima iznoseći niz pohvala na račun Tel Aviva....
Podsećanja radi, Martin Luter je bio nemački avgustinski kaluđer i teolog, rodonačelnik protestantskog pokreta, to jest "reformisanog hrišćanstva". On je oktobra 1517. okačio svojih čuvenih "95 teza" na vrata katedrale u Vitenbergu kritikujući Rimokatoličku crkvu zbog raspr...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok