U duhu prazničnog perioda, kompanija Imlek nastavila je svoju lepu tradiciju donacija, i ove godine pruživši podršku deci iz Prihvatilišta za decu Beograda, Doma za decu ometenu u razvoju „Kolevka” iz Subotice, SOS Dečijeg sela iz Sremske Kamenice, Svratišta za decu Beograda, kao i Svratišta za decu i mlade grada Novog Sada.
Mališanima su predstavnici kompanije Imlek podelili Moja Kravica mlečne paketiće, a deca iz Prihvatilišta za decu Beograda uživala su i u novogodišnjoj predstavi i kreativnoj radionici. Praznici su vreme kada su najvažniji darovi dečiji osmesi i njihova bezbrižnost, a predstava sa novogodišnjom tematikom učinila je upravo da se prisutni mališani u potpunosti prepuste čarima prazničnog duha uz bajkovitu atmosferu koju su glumci doneli kroz svoje uloge.
„Ponosni smo i srećni što i ove godine možemo da doprinesemo da mališani dožive nezaboravne praznike, da im izmamimo osmeh i unesemo radost u svakodnevnicu. Svaka donacija za nas je ulaganje u bolju budućnost i radujemo se što možemo da podržimo njihovo srećnije i zdravije odrastanje. Pored radosti koju donose najmlađima, mlečni proizvodi podržavaju rast njihovih kostiju, zuba, ali i kognitivne funkcije, poput učenja i pamćenja. U Imleku želimo da detinjstvo bude najradosnije i najbezbrižnije doba života, te ćemo se i u budućnosti truditi da ulepšamo taj period što većem broju mališana”, izjavila je Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativnih poslova u kompaniji Imlek.
Društveno odgovorno poslovanje jedno je od obeležja kompanije Imlek, koja nastoji da poboljša život socijalno ugroženih grupa, sa posebnim fokusom na decu. Imlek, kroz svoj brend Moja Kravica, već dugi niz godina pažljivo brine o najmlađima, uveseljavajući ih mlečnim paketićima. Donacije poput ove najbolje odražavaju osnovni cilj društvene odgovornosti Imleka, koji je usmeren na podršku zdravom i pravilnom razvoju dece.
„Želim da se zahvalim kompaniji Imlek na donaciji koju su uputili. Ovim plemenitim gestom obradovali su našu decu povodom novogodišnjih praznika i ponovo potvrdili svoj status među društveno odgovornim kompanijama koje ne zaboravljaju one kojima je pomoć najpotrebnija”, izjavila je Danijela Stajković, direktorka Prihvatilišta za decu Beograda.
Osim ove akcije, prošle godine kompanija Imlek je donirala više od 100 tona mleka ustanovama za decu bez roditeljskog staranja, što je deo šire strategije podrške najmlađima.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nakon potpisivanja Pariskog sporazuma o klimatskim promenama 2015. godine, vlade mnogih država, ali i vodeće svetske kompanije strateški su počele da se uključuju u zaštitu životne sredine i otvaraju poglavl...
United Grupa, vodeća telekomunikaciona i medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi, napravila je veliki iskorak u proizvodnji zelene energije sa početnom investicijom od 120 miliona evra u Bugarskoj. Ova odva...
Dobre vesti za sve inovatore i kreativce – rok za prijavu projekata i ideja na konkurs Generator EDU, namenjen finansijskoj edukaciji dece i mladih, koji organizuje OTP banka, produžen je do 7. februara. Uk...
Treću godinu zaredom, a ukupno po četvrti put, UniCredit Bank je zvanično sertifikovana kao Top Employer (najbolji poslodavac) u Srbiji, istakavši se u primeni najboljih praksi i politika u oblasti ljudskih ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok