Kompanija Lidl Srbija podržava rad Crvenog krsta Srbije sedmu godinu zaredom, kako kroz donacije, tako i kroz različite humanitarne aktivnosti. Ovogodišnjom donacijom u iznosu od 1.500.000 dinara, kompanija dodatno osnažuje sistem dobrovoljnog davalaštvo krvi u zemlji, pružajući snažan oslonac volonterima „Klubova 25“, čije su aktivnosti usmerene na motivisanje građana i građanki za dobrovoljno davanje krvi u cilju doprinosa održavanju stabilnih rezervi krvi u zemlji.
Verujući da solidarnost i humanost čine temelj svake zajednice, Lidl Srbija i ove godine nastavlja dugogodišnju saradnju sa Crvenim krstom Srbije, pružajući podršku volenterima i dobrovoljnim davaocima krvi. Lidl ove godine donira 1.500.000 dinara, proširujući svoj doprinos njihovoj plemenitoj misiji.
Donirana sredstva biće usmerena na izradu veb sajta namenjenog volonterima i dobrovoljnim davaocima krvi, unapređenju rada „Klubova 25“ kroz edukacije i podrsku Crvenom krstu Srbije za obezbeđenje uslova rada za rad sa volonterima i davaocima. Sve sa ciljem unapređenja celog sistema podrške onima koji svojim gestom spasavaju živote.
U okviru Nedelje Crvenog krsta koje će trajati od 8. do 15. maja, Lidl će tradicionalno podržati akcije dobrovoljnog davanja krvi donacijom proizvoda iz svog „near food“ asortimana, dok će tokom letnje kampanje na određenim lokacijama obezbediti prostor za parkiranje transfuziomobila na svojim parkinzima, omogućavajući građanima da jednostavno i brzo doniraju krv. Pored toga, Lidl će obezbediti više od 30.000 flašica vode za davaoce i volontere u okviru 864 akcije u 139 gradova i opština, obezbeđujući im osveženje tokom ovih važnih aktivnosti.
„Naša saradnja sa Crvenim krstom Srbije, kroz različite projekte, traje već sedmu godinu zaredom. Ove godine doniranjem sredstava za podršku dobrovoljnom davalaštvu krvi, nastavljamo da dodatno ojačavamo pozitivan uticaj na društvo i motivišemo mlade da se uključe u akcije dobrovoljnog davanja krvi,“ izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija.
Tokom 2024. godine, Lidl je takođe donacijom finansijskih sredstava i proizvoda iz svog asortimana značajno doprineo radu Crvenog krsta Srbije, modernizaciji i opremanju „Klubova 25“, kao i unapređenju znanja i veština volontera širom zemlje, prepoznajući važnost ovog sistema dobrovoljnog davanja krvi za celo društvo.
„Crveni krst Srbije izražava duboku zahvalnost kompaniji Lidl Srbija na kontinuiranoj podršci i partnerstvu koje traje već sedam godina. Donirana sredstva biće usmerena na unapređenje rada Crvenog krsta Srbije u okviru podsticanja građana i građanki za dobrovoljno davanje krvi, a sve u cilju doprinosa stabilnim rezervama krvi u Srbiji. Crveni krst Srbije posebno ceni posvećenost kompanije Lidl društveno odgovornim projektima koji doprinose zdravlju i dobrobiti zajednice. Ova dugogodišnja saradnja pokazuje kako partnerstvo između humanitarnih organizacija i društveno odgovornih kompanija može imati snažan i pozitivan uticaj na društvo.” izjavio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije
“Klubovi 25“ okupljaju mlade, uzrasta od 16 do 30 godina sa ciljem promocije dobrovoljnog, nenagrađenog i anonimnog davanja krvi. Svoje ime duguju činjenici da njihovi članovi za cilj imaju da u toku života dobrovoljno daju krv 25 puta u životu.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
UNICEF je danas Institutu za neonatologiju u Beogradu uručio novi inkubator za prevremeno rođene bebe. Krajem prošle godine, Institut je dobio i fotelju za kontakt „koža na kožu” za roditelje i bebe. Ova opr...
ProCredit grupa objavila je Izveštaj o uticaju za 2024. godinu, u kojem su prikazani ključni rezultati u oblastima ekonomskog razvoja, zaštite životne sredine i društvene odgovornosti. Aktivnosti grupe uskla...
ProCredit banka, kao banka sa snažnim fokusom na održivo poslovanje i odgovoran pristup razvoju, učestvovala je na konferenciji „FIC Insight into ESG“, koju je organizovao Savet stranih investitora (FIC) u S...
Britanski zdravstveni regulatori odobrili su upotrebu prvog ekološki održivog kompresorskog inhalatora kompanije AstraZeneca, koji potencijal globalnog zagrevanja (GWP) smanjuje za 99,9 odsto, odnosno koji j...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok