Kompanija Lidl Srbija podržava rad Crvenog krsta Srbije sedmu godinu zaredom, kako kroz donacije, tako i kroz različite humanitarne aktivnosti. Ovogodišnjom donacijom u iznosu od 1.500.000 dinara, kompanija dodatno osnažuje sistem dobrovoljnog davalaštvo krvi u zemlji, pružajući snažan oslonac volonterima „Klubova 25“, čije su aktivnosti usmerene na motivisanje građana i građanki za dobrovoljno davanje krvi u cilju doprinosa održavanju stabilnih rezervi krvi u zemlji.
Verujući da solidarnost i humanost čine temelj svake zajednice, Lidl Srbija i ove godine nastavlja dugogodišnju saradnju sa Crvenim krstom Srbije, pružajući podršku volenterima i dobrovoljnim davaocima krvi. Lidl ove godine donira 1.500.000 dinara, proširujući svoj doprinos njihovoj plemenitoj misiji.
Donirana sredstva biće usmerena na izradu veb sajta namenjenog volonterima i dobrovoljnim davaocima krvi, unapređenju rada „Klubova 25“ kroz edukacije i podrsku Crvenom krstu Srbije za obezbeđenje uslova rada za rad sa volonterima i davaocima. Sve sa ciljem unapređenja celog sistema podrške onima koji svojim gestom spasavaju živote.
U okviru Nedelje Crvenog krsta koje će trajati od 8. do 15. maja, Lidl će tradicionalno podržati akcije dobrovoljnog davanja krvi donacijom proizvoda iz svog „near food“ asortimana, dok će tokom letnje kampanje na određenim lokacijama obezbediti prostor za parkiranje transfuziomobila na svojim parkinzima, omogućavajući građanima da jednostavno i brzo doniraju krv. Pored toga, Lidl će obezbediti više od 30.000 flašica vode za davaoce i volontere u okviru 864 akcije u 139 gradova i opština, obezbeđujući im osveženje tokom ovih važnih aktivnosti.
„Naša saradnja sa Crvenim krstom Srbije, kroz različite projekte, traje već sedmu godinu zaredom. Ove godine doniranjem sredstava za podršku dobrovoljnom davalaštvu krvi, nastavljamo da dodatno ojačavamo pozitivan uticaj na društvo i motivišemo mlade da se uključe u akcije dobrovoljnog davanja krvi,“ izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija.
Tokom 2024. godine, Lidl je takođe donacijom finansijskih sredstava i proizvoda iz svog asortimana značajno doprineo radu Crvenog krsta Srbije, modernizaciji i opremanju „Klubova 25“, kao i unapređenju znanja i veština volontera širom zemlje, prepoznajući važnost ovog sistema dobrovoljnog davanja krvi za celo društvo.
„Crveni krst Srbije izražava duboku zahvalnost kompaniji Lidl Srbija na kontinuiranoj podršci i partnerstvu koje traje već sedam godina. Donirana sredstva biće usmerena na unapređenje rada Crvenog krsta Srbije u okviru podsticanja građana i građanki za dobrovoljno davanje krvi, a sve u cilju doprinosa stabilnim rezervama krvi u Srbiji. Crveni krst Srbije posebno ceni posvećenost kompanije Lidl društveno odgovornim projektima koji doprinose zdravlju i dobrobiti zajednice. Ova dugogodišnja saradnja pokazuje kako partnerstvo između humanitarnih organizacija i društveno odgovornih kompanija može imati snažan i pozitivan uticaj na društvo.” izjavio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije
“Klubovi 25“ okupljaju mlade, uzrasta od 16 do 30 godina sa ciljem promocije dobrovoljnog, nenagrađenog i anonimnog davanja krvi. Svoje ime duguju činjenici da njihovi članovi za cilj imaju da u toku života dobrovoljno daju krv 25 puta u životu.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Hemofarm, farmaceutski lider u zemlji i regionu, obeležio je 65 godina uspešnog rada i kontinuiranog razvoja. Šest i po decenija Hemofarm predano ispunjava svoju osnovnu misiju da brine o zdravlju ljudi, kro...
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija organizovala je Dan zelene nabavke, koji je okupio oko 40 partnera i dobavljača iz različitih oblasti, s ciljem da zajedno razmotre prilike za unapređenje održivosti u poslovan...
Fabrika Rosa vode Vlasinka, deo Coca-Cola HBC Srbija, osvojila je nagradu u kategoriji Strategija – zaštita životne sredine na ovogodišnjem konkursu „ESG lideri 2025“, u organizaciji PwC Srbija.
Nagradu „ES...
U okviru konkursa {ZAJEDNO} za održive ideje, kompanija dm drogerie markt finansijski će podržati sedam izvanrednih inicijativa posvećenih zaštiti životne sredine, edukaciji o održivosti i razvoju lokalnih z...
Iznošenje jedne netačne informacije na konferenciji potpredsednice Stranke slobode i pravde Marinike Tepić pokrenulo je raspravu u javnosti o načinu na koji se opozicija bavi informacijama koje objavlju...
Inicijativa „Pobunjeni univerzitet“ najavila je da će 9. juna organizovati protest ispred Vlade Srbije pod sloganom „Fakulteti na raskrsnici“, s početkom u 10 časova....
“Zato je i pala nadstrešnica jer oni tako rade“, komentariše Branko Kovačević, profesor emeritus Univerziteta u Beogradu, izjavu predsednika Srbije Aleksandra Vučića da se više nigd...
Na više instagram stranica studenata u blokadi beogradskih fakulteta večeras je objavljen video u kome su predstavnici Beogradskog univerziteta zatražili od Vlade da odobri upis nove generacije stude...
“Ovi naši lokalni izbori u Zaječaru jesu najpre prekretnica za sam grad sa selima, i to najpre da li ćemo u smeru rudarske kolonije, u smeru u kom bismo izgubili grad u pogledu broja st...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok