Svet

07.10.2017. 10:50

B92

Autor: Nova Ekonomija

Direktorka Pepsi-ja: Otišli smo predaleko u promociji niskokaloričnih pića

Svet

07.10.2017. 10:50

Direktorka kompanije Pepsi Indra Nuji rekla je da je kompanija otišla predaleko u promociji niskokaloričnih pića.

Ova izjava dolazi posle objave rezultata koji su pokazali prvi tromesečni pad prodaje u segmentu gaziranih pića.

Na tržištu Severne Amerike kompanija je za tri meseca zabeležila pad prodaje gaziranih pića za 3,4 odsto na godišnjem nivou na 5,3 milijardi dolara. 

Prema rečima direktorke, kompanija je ovog leta većinu srededstava za oglase uložila na promociju manjih i niskokaloričnih brendova nauštrb glavne perjanice, Pepsija. 

Uprkos padu prodaje, neto dobit nadmašila je očekivanja analitičara i skočila osam odsto na 2,14 milijardi dolara ili 1,49 dolara po deonici.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.