Na autoputu Bar-Boljare radnici kompanije Bemax probili su obe cevi tunela Mrke, pa je tako on sada kompletno probijen.
Leva cev tunela Mrke duga je 829 metara, dok je desna dužine 800 metara.
Proboj tunela počeo je u decembru prošle godine. Mrke su treći po redu tunel na potezu autoputa iz pravca Podgorice ka Kolašinu i iz ovog tunela izlaziće se na most Moračicu.
„Zadovoljni smo dinamikom radova na Sekciji 1. Nastavljamo sa intenzivnim radovima na preostala dva tunela na sekciji – tunelima Suka i Vežišnik. Mogu najaviti da nas već početkom sledeće godine, u prvim mesecima, očekuje i probijanje tunela Suka“, saopštio je Duško Rondović, glavni inženjer na Sekciji 1.
Na autoputu Bar -Boljare, koji grade Kinezi i koji košta 809,6 miliona evra, planirana je gradnja 42 tunela i 92 mosta i vijadukta. Do leta će, kako saznajemo, biti probijeni svi tuneli na trasi.
Kompanija Bemax počela je betoniranje gornje ploče prvog od 45 mostova na trasi ove deonice autoputa. Most Mrke će biti dug oko 300 metara i visok 35.
Na autoputu Bar -Boljare, koji grade Kinezi i koji košta 809,6 miliona eura, planirana je gradnja 42 tunela i 92 mosta i vijadukta. Do leta će, kako saznajemo, biti probijeni svi tuneli na trasi.
Mrke su treći tunel na potezu autoputa iz pravca Podgorice ka Kolašinu i iz ovog tunela izlaziće se na Moračicu.