Vesti iz izdanja

31.10.2025. 04:00

OMV Srbija

Autor: Nova ekonomija

U mom timu se zna pravac

Poslovni stil: Rada Jočić, marketing menadžer, OMV Srbija

Autoritet ne mora da bude strog da bi bio efikasan. Kada rukovodilac zrači poverenjem i jasnoćom, ljudi ga prirodno slede...

Foto: Privatna arhiva

NE logo za pitanje u intervjuu Kako biste definisali svoj poslovni stil?

Konstruktivan i asertivan, sa snažnim fokusom na timsku sinergiju. Verujem da se najbolji rezultati postižu kada se energija ne troši na nadmetanje, već na zajedničko stvaranje. Posvećena sam izgradnji odnosa koji se zasnivaju na poverenju, otvorenoj komunikaciji i međusobnom uvažavanju, kako unutar tima, tako i sa partnerima. U tom okruženju, ideje rastu, a ljudi se razvijaju.

NE logo za pitanje u intervjuu Koji je vaš stil rukovođenja – meka moć ili čvrsta ruka?

Možemo reći i „moćna ruka sa osmehom:))“. Verujem u snagu integriteta, doslednosti i entuzijazma koji se prenosi na tim. Autoritet ne mora da bude strog da bi bio efikasan. Kada rukovodilac zrači poverenjem i jasnoćom, ljudi ga prirodno slede. U mom timu se zna pravac, ali se uvek ide uz podršku, motivaciju i obaveznu dozu humora.

NE logo za pitanje u intervjuu Koje osobine priželjkujete kod svojih mlađih kolega?

U svetu komunikacija, radoznalost je ključna; ona vodi ka razumevanju publike, trendova i promena. Timski duh je neophodan, a želja za razvojem je ono što razlikuje prosečne od izuzetnih. Kada neko pokazuje inicijativu, ali pritom vodi računa o timu i procesu, to je znak zrelosti i spremnosti za rast. Prilike se ne čekaju pasivno, one se grade kroz trud, saradnju i odgovornost.

NE logo za pitanje u intervjuu Šta kao rukovodilac ne tolerišete?

U svakom profesionalnom okruženju, poverenje je temelj. Neiskrenost stvara maglu u komunikaciji, a lenjost pokazuje nedostatak poštovanja prema timu i zajedničkim ciljevima. Zbog toga mi je važno da se neguju iskrenost, odgovornost i spremnost na zajednički rad. U mom okruženju se greške tolerišu, ali nedostatak truda – ne.

NE logo za pitanje u intervjuu Šta mislite, šta superproduktivni ljudi rade drugačije?

Oni ne rade više – rade pametnije. Ključ je u prioritizaciji: znaju šta je važno, a šta može da sačeka. Organizacija im nije samo alat, već način razmišljanja. Ne dozvoljavaju da ih sitnice odvuku od suštine, već se fokusiraju na ono što donosi stvarnu vrednost.

NE logo za pitanje u intervjuu Koje su to male stvari zbog kojih kolege u timu budu zahvalne?

Podrška u pravom trenutku, iskreno razumevanje kada nešto ne ide, i smeh koji razbija tenziju – to su neprocenjive stvari. A kada se trud prepozna i nagradi, makar i simbolično, to stvara osećaj pripadnosti i motiviše ljude da daju najbolje od sebe.

NE logo za pitanje u intervjuu Može li se, i kako, u isto vreme biti i dobar menadžer i imati privatan život?

Naravno. Rad u marketingu često podrazumeva dinamičan tempo, stalnu angažovanost i često nepredvidive izazove, ali uz dobru organizaciju i strast prema onome što radimo, moguće je održati balans i biti prisutan i kao menadžer i kao roditelj, partner, prijatelj. Vreme provedeno sa najbližima svima nam je najvažnije. A tu su i neke male stvari van kancelarije koje pomažu da se resetujem, da napunim baterije i da se u profesionalni prostor vratim sa svežom energijom, jasnim fokusom i osmehom koji pokreće.

NE logo za pitanje u intervjuu Šta je najbolji savet koji ste dobili od starijeg i iskusnijeg kolege, a rado ga i danas delite?

„Nauči da odvojiš bitno od nebitnog“ – taj savet me je naučio da ne trošim energiju na sporedno, već da se usmerim na ono što zaista pravi razliku. A drugi, podjednako važan: „Nekad pobediš, nekad naučiš“, podseća me da je svaki korak vredan, sve dok ne odustajem. I pobede i lekcije imaju svoju ulogu u razvoju, ako ih prihvatimo sa otvorenim umom.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.