
INTERVJU Goran Marković, reditelj: Ukinut je stid, ali nije bes
Kriminalna družina očito je u svom širokom zamahu i vodi ka potpunom ratu mafijaške države sa narodom. Ko će pobediti? Mislim da je teško pobediti narod
Poslovni stil: Rada Jočić, marketing menadžer, OMV Srbija
Autoritet ne mora da bude strog da bi bio efikasan. Kada rukovodilac zrači poverenjem i jasnoćom, ljudi ga prirodno slede...


Konstruktivan i asertivan, sa snažnim fokusom na timsku sinergiju. Verujem da se najbolji rezultati postižu kada se energija ne troši na nadmetanje, već na zajedničko stvaranje. Posvećena sam izgradnji odnosa koji se zasnivaju na poverenju, otvorenoj komunikaciji i međusobnom uvažavanju, kako unutar tima, tako i sa partnerima. U tom okruženju, ideje rastu, a ljudi se razvijaju.

Možemo reći i „moćna ruka sa osmehom:))“. Verujem u snagu integriteta, doslednosti i entuzijazma koji se prenosi na tim. Autoritet ne mora da bude strog da bi bio efikasan. Kada rukovodilac zrači poverenjem i jasnoćom, ljudi ga prirodno slede. U mom timu se zna pravac, ali se uvek ide uz podršku, motivaciju i obaveznu dozu humora.


U svetu komunikacija, radoznalost je ključna; ona vodi ka razumevanju publike, trendova i promena. Timski duh je neophodan, a želja za razvojem je ono što razlikuje prosečne od izuzetnih. Kada neko pokazuje inicijativu, ali pritom vodi računa o timu i procesu, to je znak zrelosti i spremnosti za rast. Prilike se ne čekaju pasivno, one se grade kroz trud, saradnju i odgovornost.

U svakom profesionalnom okruženju, poverenje je temelj. Neiskrenost stvara maglu u komunikaciji, a lenjost pokazuje nedostatak poštovanja prema timu i zajedničkim ciljevima. Zbog toga mi je važno da se neguju iskrenost, odgovornost i spremnost na zajednički rad. U mom okruženju se greške tolerišu, ali nedostatak truda – ne.

Oni ne rade više – rade pametnije. Ključ je u prioritizaciji: znaju šta je važno, a šta može da sačeka. Organizacija im nije samo alat, već način razmišljanja. Ne dozvoljavaju da ih sitnice odvuku od suštine, već se fokusiraju na ono što donosi stvarnu vrednost.

Podrška u pravom trenutku, iskreno razumevanje kada nešto ne ide, i smeh koji razbija tenziju – to su neprocenjive stvari. A kada se trud prepozna i nagradi, makar i simbolično, to stvara osećaj pripadnosti i motiviše ljude da daju najbolje od sebe.

Naravno. Rad u marketingu često podrazumeva dinamičan tempo, stalnu angažovanost i često nepredvidive izazove, ali uz dobru organizaciju i strast prema onome što radimo, moguće je održati balans i biti prisutan i kao menadžer i kao roditelj, partner, prijatelj. Vreme provedeno sa najbližima svima nam je najvažnije. A tu su i neke male stvari van kancelarije koje pomažu da se resetujem, da napunim baterije i da se u profesionalni prostor vratim sa svežom energijom, jasnim fokusom i osmehom koji pokreće.

„Nauči da odvojiš bitno od nebitnog“ – taj savet me je naučio da ne trošim energiju na sporedno, već da se usmerim na ono što zaista pravi razliku. A drugi, podjednako važan: „Nekad pobediš, nekad naučiš“, podseća me da je svaki korak vredan, sve dok ne odustajem. I pobede i lekcije imaju svoju ulogu u razvoju, ako ih prihvatimo sa otvorenim umom.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Kriminalna družina očito je u svom širokom zamahu i vodi ka potpunom ratu mafijaške države sa narodom. Ko će pobediti? Mislim da je teško pobediti narod

Ovog meseca konačno bi trebalo da bude saslušan Goran Vesić, bivši ministar osumnjičen da je sa još 13 osoba oštetio budžet za 115 miliona dolara u projektu rekonstrukcije pruge od Novog Sada do granice sa M...

U Srbiji se javni novac troši netransparentno, kroz sistemsku korupciju i ugovore koji se sklapaju iza zatvorenih vrata, a to se sve odražava na građane čiji se novac i troši. Neke državne poslove nismo ni o...

U pojedinim zemljama, BAT-ovi proizvodi novih kategorija već su premašili tradicionalne cigarete po udelu na tržištu. Očekujemo dalji rast i u Srbiji, dok istovremeno uvodimo inovacije na tržištu Proizvod...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE