Održivost

06.11.2025. 14:01

Baby Food Factory

Autor: Nova ekonomija

Baby Food Factory pokreće platformu „Zdrava ishrana od malih nogu“

Sveobuhvatna CSR inicijativa posvećena prevenciji dečje gojaznosti

Foto: Branimir Milovanović

Održivost

06.11.2025. 14:01

Baby Food Factory, članica Nelt Grupe i proizvođač brenda Nutrino, kao vodeća kompanija u proizvodnji zdrave hrane za sve generacije pokrenula je jedinstvenu društveno odgovornu inicijativu “Zdrava ishrana od malih nogu”, sa ciljem prevencije dečje gojaznosti i podizanja svesti o značaju pravilne ishrane u najranijem uzrastu .
Rana edukacija ključna za dugoročno zdravlje

Platforma je osmišljena kao odgovor na ozbiljne zdravstvene izazove današnjice, sa fokusom na edukaciju roditelja i stručnjaka, ali i stvaranje dugoročne promene kroz znanje, prevenciju i odgovornost. Naime, prema izveštaju Svetske zdravstvene organizacije, svako treće dete u Evropi ima višak kilograma ili je gojazno, a slična statistika je u Srbiji i regionu. Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku i instituta Batut, skoro 13% dece od 5 do 14 godina je gojazno, 16,6% ih je predgojazno, dok projekcije govore da će do 2030. godine više od 18% dece uzrasta od 5 do 19 godina imati problem sa gojaznošću.

Brend Nutrino za zdravije generacije dece

Studije pokazuju da se navike u ishrani formiraju do pete godine života, što čini ranu edukaciju ključnom za dugoročno zdravlje. Upravo zato, kroz ovu sveobuhvatnu CSR inicijativu, brend Nutrino prvi put u Srbiji povezuje struku i roditelje, kroz zajedničko delovanje ka zdravijem odrastanju budućih generacija, uz podršku Nelt Grupe. Tim povodom, danas su u Sava centru organizovana dva stručna panela – „Prevencija gojaznosti kod dece: značaj prvih 1000 dana“ i „Od prve kašice do zdravih navika: kako svi zajedno gradimo zdravu generaciju“, uz stručno predavanje „Javnozdravstvena perspektiva problema prekomerne telesne mase i gojaznosti“ dr Dragane Atanasijević, specijaliste socijalne medicine, MSc.

Podrška stručnjaka u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Severnoj Makedoniji i Crnoj Gori kroz panele i okrugle stolove

Na prvom panelu, „Prevencija gojaznosti kod dece: značaj prvih 1000 dana“, dr Dušanka Novosel, prof. dr Aspazija Sofijanova i prim. dr Snežana Lešović, govorile su o ključnom značaju ranog razvoja, pravilne ishrane i podrške roditeljima u formiranju zdravih navika od najranijeg uzrasta.

Marina Bulut, izvršna direktorka Baby Food Factory, dr Ivan Milovanović, prof. dr Sniježana Hasanbegović i dr Dragana Atanasijević bili su učesnici drugog panela, „Od prve kašice do zdravih navika: kako svi zajedno gradimo zdravu generaciju“, na kome su razgovarali o saradnji stručnjaka, proizvođača i institucija u zajedničkom cilju – stvaranju zdravijih generacija i promeni zabrinjavajuće statistike dečje gojaznosti.

Izvršna direktorka kompanije BFF, Marina Bulut, naglasila je važnost zajedničkog delovanja: „Ovi brojevi su poziv na akciju. Kao lider na tržištu dečje hrane, Nutrino ima poziciju da bude pokretač pozitivnih promena u ishrani najmlađih i gradi temelje zdravih navika od najranijeg uzrasta. Prevencija dečje gojaznosti mora postati zajednički prioritet, ne samo roditelja i zdravstvenih radnika, već i svih društveno odgovornih kompanija. Verujemo da znanje, podrška i pravovremena edukacija mogu da naprave stvarnu razliku u životima dece i ovom inicijativom započinjemo novo poglavlje naše misije – da pokrenemo uvođenje zdravih navika, povežemo nauku i zajednicu, i doprinesemo budućnosti u kojoj svako dete raste zdravo, snažno i srećno.“
Nutrino kao saveznik u odrastanju zdrave generacije

Nutrino CSR inicijativa “Zdrava ishrana od malih nogu” je iskorak ka zdravijem društvu i dugoročnoj promeni, koja prevazilazi granice tržišne komunikacije i oslanja se na poverenje, znanje i stvarnu podršku zajednici. Kao pionir ovakvog pristupa, kompanija Baby Food Factory i brend Nutrino postavljaju nove standarde društveno odgovornog delovanja, jasno stavljajući zdravlje dece kroz sistemsku i kontinuiranu edukaciju u prvi plan.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.