Baby Food Factory, članica Nelt Grupe i proizvođač brenda Nutrino, kao vodeća kompanija u proizvodnji zdrave hrane za sve generacije pokrenula je jedinstvenu društveno odgovornu inicijativu “Zdrava ishrana od malih nogu”, sa ciljem prevencije dečje gojaznosti i podizanja svesti o značaju pravilne ishrane u najranijem uzrastu .
Rana edukacija ključna za dugoročno zdravlje
Platforma je osmišljena kao odgovor na ozbiljne zdravstvene izazove današnjice, sa fokusom na edukaciju roditelja i stručnjaka, ali i stvaranje dugoročne promene kroz znanje, prevenciju i odgovornost. Naime, prema izveštaju Svetske zdravstvene organizacije, svako treće dete u Evropi ima višak kilograma ili je gojazno, a slična statistika je u Srbiji i regionu. Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku i instituta Batut, skoro 13% dece od 5 do 14 godina je gojazno, 16,6% ih je predgojazno, dok projekcije govore da će do 2030. godine više od 18% dece uzrasta od 5 do 19 godina imati problem sa gojaznošću.
Brend Nutrino za zdravije generacije dece
Studije pokazuju da se navike u ishrani formiraju do pete godine života, što čini ranu edukaciju ključnom za dugoročno zdravlje. Upravo zato, kroz ovu sveobuhvatnu CSR inicijativu, brend Nutrino prvi put u Srbiji povezuje struku i roditelje, kroz zajedničko delovanje ka zdravijem odrastanju budućih generacija, uz podršku Nelt Grupe. Tim povodom, danas su u Sava centru organizovana dva stručna panela – „Prevencija gojaznosti kod dece: značaj prvih 1000 dana“ i „Od prve kašice do zdravih navika: kako svi zajedno gradimo zdravu generaciju“, uz stručno predavanje „Javnozdravstvena perspektiva problema prekomerne telesne mase i gojaznosti“ dr Dragane Atanasijević, specijaliste socijalne medicine, MSc.
Podrška stručnjaka u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Severnoj Makedoniji i Crnoj Gori kroz panele i okrugle stolove
Na prvom panelu, „Prevencija gojaznosti kod dece: značaj prvih 1000 dana“, dr Dušanka Novosel, prof. dr Aspazija Sofijanova i prim. dr Snežana Lešović, govorile su o ključnom značaju ranog razvoja, pravilne ishrane i podrške roditeljima u formiranju zdravih navika od najranijeg uzrasta.
Marina Bulut, izvršna direktorka Baby Food Factory,dr Ivan Milovanović, prof. dr Sniježana Hasanbegović i dr Dragana Atanasijević bili su učesnici drugog panela, „Od prve kašice do zdravih navika: kako svi zajedno gradimo zdravu generaciju“, na kome su razgovarali o saradnji stručnjaka, proizvođača i institucija u zajedničkom cilju – stvaranju zdravijih generacija i promeni zabrinjavajuće statistike dečje gojaznosti.
Izvršna direktorka kompanije BFF, Marina Bulut, naglasila je važnost zajedničkog delovanja: „Ovi brojevi su poziv na akciju. Kao lider na tržištu dečje hrane, Nutrino ima poziciju da bude pokretač pozitivnih promena u ishrani najmlađih i gradi temelje zdravih navika od najranijeg uzrasta. Prevencija dečje gojaznosti mora postati zajednički prioritet, ne samo roditelja i zdravstvenih radnika, već i svih društveno odgovornih kompanija. Verujemo da znanje, podrška i pravovremena edukacija mogu da naprave stvarnu razliku u životima decei ovom inicijativom započinjemo novo poglavlje naše misije – da pokrenemo uvođenje zdravih navika, povežemo nauku i zajednicu, i doprinesemo budućnosti u kojoj svako dete raste zdravo, snažno i srećno.“
Nutrino kao saveznik u odrastanju zdrave generacije
Nutrino CSR inicijativa “Zdrava ishrana od malih nogu” je iskorak ka zdravijem društvu i dugoročnoj promeni, koja prevazilazi granice tržišne komunikacije i oslanja se na poverenje, znanje i stvarnu podršku zajednici. Kao pionir ovakvog pristupa, kompanija Baby Food Factory i brend Nutrino postavljaju nove standarde društveno odgovornog delovanja, jasno stavljajući zdravlje dece kroz sistemsku i kontinuiranu edukaciju u prvi plan.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
Dok se sezona vegetacije približava kraju, u poljoprivrednim školama širom Srbije tek počinje posao koji bi mogao da poboljša stabilnost budućeg roda — obezbeđivanje staništa za pčele i druge oprašivače, koj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.