Srbija

05.02.2014. 09:44

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Počele isplate klijentima ugašene Univerzal banke

Srbija

05.02.2014. 09:44

Isplata deponenata Univerzal banke, kojoj je NBS oduzela dozvolu za rad, počela je na šalterima 60 ekspozitura banke Poštanske štedionice na teritoriji Srbije.

Sudeći po gužvi u beogradskoj ekspozituri u Ulici kraljice Marije, građani su pohrlili da što pre podignu svoj novac.

„Poštanska štedionica spremno je dočekala posao isplate osiguranih depozita klijentima Univerzal banke“, izjavio je Tanjugu direktor filijale Beograd jedan banke Poštanska štedonica, Gojko Vlaisavljević.

Prema njegovim rečima, građani mogu da podnesu zahteve u 60 ekspozitura banke na teritoriji zemlje, od čega su im samo u Beogradu na raspolaganju 22 ekspoziture, gde će u okviru redovnog radnog vremena klijenti moći da naplate svoja potraživanja. 

On je naveo da su u prvim danima moguće gužve na šalterima i izrazio očekivanje da će Štedionica izaći u susret svim klijentima i primiti sve njihove zahteve. Klijenti Univerzal banke, naglasio je, ne treba da brinu, jer su njihovi depoziti do visine od 50.000 evra po deponentu osigurani i Štedionica će ih isplatiti. 

„Agencija za osiguranje depozita obezbedila je dovoljno sredstava i Poštanska štedionica će odgovoriti na svaki zahtev“, dodao je on. 

Vlaisavljević je istakao da je povećan broj šalterskih službi, navodeći kao primer ekspozituru osam filijale Beograd, gde je oslobođena cela jedna sala samo za isplatu klijenata Univerzal banke, a i sve stručne službe i sektori u banci su angažovani na tom poslu da bi klijentima izašli u susret. 

Za sve informacije klijenti mogu da pozovu kol-centar Poštanske štedionice na broj telefona 011/ 2020 292, ili da posete sajt posted.co.rs, kao i da se obrate Agenciji za osiguranje depozita na njihove brojeve telefona, ili stečajnoj upravi Univerzal banke. 

Vlaisavljević je napomenuo da klijenti Univerzal banke imaju rok od tri godine od rešenja Privrednog suda, koje je doneto juče, da podnesu zahtev banci isplatiocu za naplatu svojih potraživanja. 

On je podsetio da je, prema Zakonu o osiguranju depozita Agencija za osiguranje depozita u određenom roku dužna da izađe u susret zahtevu klijenta i isplati sredstva, dodavši da, ukoliko postoje neke nesuglasice oko iznosa potraživanja klijenti treba da upute pisanu reklamaciju Poštanskoj štedionici, Agenciji ili stečajnoj upravi Univerzal banke. 

Vlaisavljević je kazao da se najbrojniji zahtevi klijenata do sada odnose na isplatu oročene štednje koju su imali u Univerzal banci. 

„U ovom slučaju isplaćujemo visinu osiguranog depozita, a ukoliko su zaintersovani, pod opštim uslovima Poštanske štedionice mogu da oroče sredstva i banka će im na licu mesta otvoriti depozitni račun gde će moći da ostave svoja sredstva“, naveo je. 

Takođe, svi korisnici koji su imali tekuće račune kod Univerzal banke mogu otvoriti tekući račun za uplatu primanja iz radnih organizacija i PIO fonda u bilo kojoj drugoj banci, kao i u Poštanskoj štedionici.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Dok sa rukom u Njegovoj ruci i šoljom toplog čaja u drugoj, ležim ispod prekrivača, šćućurena na Njegovim grudima dok napolju snežne pahulje uveliko zavejavaju grad, a nas pak greju misli o snazi porodice i veličini ljubavi koje lutaju kroz sudbine glavnih junaka pažljivo odabranog prazničnog filma, jasno je da za nas nema ni zime ni hladnoće! 🙂 jelena_stamenkovic92@hotmail.com

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.