Srbija

17.02.2014. 10:15

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Počinje trka za Najbolje brendove Srbije

Srbija

17.02.2014. 10:15

Sva preduzeća iz Srbije mogu da se do 25. februara prijave za učešće u akciji Najbolje iz Srbije, u kojoj se biraju najuspešniji brendovi na srpskom tržištu.

Priznanje „Najbolje iz Srbije“ biće dodeljeno u 25 kategorija: proglašavaju se 23 pobednika za 2013. godinu i dva decenijska – za najbolji robni i korporativni brend u proteklih deset godina.

Potpredsednik Privredne komore Srbije (PKS) Mihailo Vesović je naglasio da je u poslednjih 10 godina za učešće u toj akciji prijavljeno više od 1.000 brendova, što je, kako je dodao, dokaz da su kompanije počele da vrednuju važnost snage njihovog kompanijskog i robnog brenda.

On je ukazao da je sada, kada je Srbija na pragu ulaska u EU, a konkurencija sve veća, jako važno da domaći brendovi i kompanije sačuvaju i ojačaju svoju poziciju. 

„Nemoguće je izgraditi imidž nacionalnog brenda ‘made in Serbia“ ukoliko pojedinačni brendovi koji ga čine nisu snažni i u stanju da izadju na tržišnu utakmicu“, rekao je Vesović. 

On je zaključio da su, sudeći po interesovanju za učešće u akciji, kompanije, kao i potrošači prepoznali značaj podrške domaćim proizvodima koji sa sobom nose i kvalitet i konkurentnu cenu. 

Upitnik za prijavljivanje i detaljnije informacije o metodologiji, kriterijumima izbora, žiriju i nagradama dostupni su na sajtu www.najboljeizsrbije.rs. Učešće u akciji je besplatno. 

Vesović je podsetio da i ove godine akciju organizuju PKS, Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija i dnevni ekonomski list „Privredni pregled“.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.