Svet

31.10.2018. 14:19

Tanjug

Autor: Republički zavod za statistiku

Investitori se razočarali u kvartalne prihode Fejsbuka

Svet

31.10.2018. 14:19

Podaci o kvartalnim prihodima Fejsbuka i o rastu broja korisnika razočarali su investitore.
I to dolazi u uslovima kada ta kompanija prolazi kroz najizazovniju godinu zbog skandala sa zloupotrebom podataka, zbog „lažnih vesti“ i korišćenja te platforme u izborne svrhe.
Ukupni prihodi Fejsbuka su u kvartalu zaključno sa 30. septembrom porasli za 33 odsto, na 13,73 milijarde dolara, prenosi CNN, dodajući da je to ispod očekivanja analitičara. 
Podaci o broju korisnika takođe su podbacili u odnosu na projekcije, budući da je zaključno sa 30. septembrom broj mesečno aktivnih korisnika iznosio 2,27 milijardi, što je za deset odsto više na godišnjem nivou. 
U međuvremenu, broj dnevno aktivnih korisnika svakog meseca iznosio je u proseku 1,49 milijardi, što je devetoprocentno povećanje, prema podacima Fejsbuka. 
Analitičari su, međutim, predviđali 2,29 milijardi mesečno aktivnih korisnika i 1,51 milijardi dnevnih korisnika. 
Kvartalna dobit kompanije je porasla za devet odsto na 5,14 milijardi dolara. 
Iz te kompanije procenjuju da više od 2,6 milijardi ljudi svakog meseca koristi Fejsbuk, Vocap, Instagram ili Mesindžer, a da, osim toga, više od dve milijarde ljudi svakog dana koristi makar jednu od tih aplikacija koje su u vlasništvu Fejsbuka. 
Posle objavljivanja poslovnih rezultata, akcije Fejsbuka su u produženom trgovanju na Volstritu uzletele za više od 4 odsto.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.