Srbija

02.11.2018. 11:05

Autor: Profesor Velimir Lukić o odluci NBS

Pokenut projekat „Ja sam ODVAŽNA“ za ekonomsko osnaživanje žena

Srbija

02.11.2018. 11:05

IKEA Srbija, Mastercard i Fondacija Ana i Vlade Divac započele su zajednički projekat Ja sam ODVAŽNA! za podršku ekonomskom osnaživanju žena.

Počev od danas preduzetnice/ci iz cele Srbije, naročito one koji se bave proizvodnjom, moći će da se prijave na sajtu Fondacije i da predstave svoje poslovanje i planove za razvoj.

Projekti s najvećim potencijalom za ekonomsko osnaživanje žena biće podržani finansijskim sredstvima koja će im omogućiti da razviju poslovanje i uvećaju zastupljenost žena u privredi.

Pored kompanija i fondacije, projekat omogućava i potrošačima da se uključe i podrže ovaj važan cilj. Svaki put kada, u periodu od 1. novembra do 31. decembra, korisnici Mastercard i Maestro kartica budu beskontaktno obavili kupovinu u IKEA robnoj kući i IKEA Izlogu, kompanija Mastercard će donirati 300 dinara u projektni fond Ja sam ODVAŽNA!.

Kompanije i Fondacija pozivaju zajednicu da se pridruži projektu i na taj način pomogne u naporima da se poboljša položaja žena kroz njihovo preduzetništvo.

„Kompanija IKEA je dugoročno posvećena unapređenju položaja žena i pokretanjem ovog projekta želimo da stvorimo prilike za njihovu veću ekonomsku nezavisnost. Jednake prilike za oba pola i jednaka uključenost oba pola u poslovanje važni su za ujednačen napredak društva, postizanje većeg privrednog rasta i kvalitetniji život. Udruživanjem snaga s građanskim društvom i kompanijama koje veruju u jednake prilike za sve, zajednički stvaramo bolje uslove za veću ravnopravnost u svim oblastima poslovanja i omogućavamo zajednici da se aktivno uključi. Za pozitivnu promenu potrebno je da svi mi, i kao kompanije i kao pojedinci, uradimo svoj deo posla“, istakla je Jovana Mehandžić Đurđić, menadžerka za održivi razvoj IKEA za jugoistočnu Evropu.

„Za kompaniju Mastercard, finansijska, digitalna, društvena i rodna inkluzija su ključ za izgradnju modernog i uspešnog tržišta. Preduzetnice širom sveta postižu značajne poslovne rezultate, a žensko preduzetništvo na tržištima u razvoju, kakvo je Srbija, u velikoj je meri uslovljeno potrebama, a preduzetnice se često suočavaju sa ograničenim finansiranjem i nedovoljnim pristupom uslugama. Imajući u vidu da je tek oko 40% žena u Srbiji uključeno u tržište rada, neophodno je postojanje šire društvene inicijative kojom ćemo zajednički izgraditi svest o tome šta pojedinačne porodice, lokalne zajednice i celokupna privreda mogu da dobiju od osnaživanja žena u svim fazama razvoja biznisa. Za našu zajednicu, stvaranje jednakih prilika za oba pola je – neprocenjivo“, izjavila je Jelena Ristić, direktor za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.