Novi direktor društva Super Kartice od 1. decembra je Mihailo Ponjavić.
Na ovu poziciju došao je sa mesta direktora prodaje oglasnog prostora kompanije Ringier Axel Springer Srbija, jednog od najvećih izdavača na domaćem tržištu, koji u svom portfoliju sadrži print izdanja: dnevni list Blic, magazine Blic žena, Autobild i NIN, kao i portale Blic.rs, Noizz.rs, Mojauto.rs, Nekretnine.rs, Zena.rs, Ana.rs.
Sproveo je prvu digitalnu transformaciju prodajnog tima u kompaniji Ringier Axel Springer, sa ciljem kreiranja brenda Media Impact Srbija, koji se bavi multichannel komunikacionim projektima, proizvodnjom sadržaja i njihovim plasiranjem u adekvatnom medijskom okruženju.
Njegovi planovi su da nastavi da unapređuje poslovanje multipartnerskog programa Super Kartice, sa posebnim fokusom na unapređenje infrastrukture programa, analitičkih alata i kanala komunikacije.
Član je upravnog odbora IAB Srbija, udruženja koje radi na razvoju, standardizaciji i unapređenju online biznisa na lokalnom tržištu.
Redovan je panelista i predavač u segmentima display, web video i native advertising oblastima online oglašavanja.