Srbija

24.12.2018. 12:22

Beta

Autor: Naučno društvo ekonomista Srbije

MK Grupa omogućila nabavku softvera za Dečju bolnicu u Novom Sadu

Srbija

24.12.2018. 12:22

MK Grupa je izdvojila 2,35 miliona dinara za nabavku softvera FREEZEit, neophodnog za Dečju bolnicu u Novom Sadu, saopštila je danas ta kompanija.
Tom donacijom zatvorena je humanitarna akcija „Magnet za ljubav“ i obezbedjena kompletna neophodna oprema za posebno odeljenje sa magnetnom rezonancom i pratećom opremom pri Dečjoj bolnici.
Kako se podseća, MK Grupa bila je osnivač fondacije „Magnet za ljubav“ koja je u protekle tri godine, uz podršku brojnih partnera, prikupila 400.000 evra za kupovinu prateće opreme za Dečju bolnicu u Novom Sadu.
Za tu svrhu je i Pokrajinska vlada je obezbedila milion evra, koji su usmereni za kupovinu magnetne rezonance za Institut za zdravstvenu zaštitu dece i omladine Vojvodine, navodi se u saopštenju.
Miodrag Kostić, predsednik kompanije MK Grupa kazao je da je njegova kompanija već 35 godina pouzdan partner lokalnoj zajednici u rešavanju aktuelnih problema za dobrobit gradjana.
„Deca i mladi su u fokusu društveno odgovornih aktivnosti kompanije MK Grupa i zato smo ponosni na dugogodišnju saradnju koju imamo sa Institutom za zdravstvenu zaštitu dece i omladine Vojvodine“, rekao je Kostić.
Predsednik MK Grupe je 2013. godine svoju porodičnu kuću, vrednu 1,5 milion evra, kao zadužbinu porodice Kostić u Novom Sadu, ustupio je na korišćenje Institutu za zdravstvenu zaštitu dece i omladine Vojvodine u Novom Sadu, u saradnji sa NURDOR-om (Nacionalnim udruženjem roditelja dece obolele od raka).

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.