Poznati brend ženskog donjeg veša Victoria’s Secret oglušio se na zahteve tržišta i to bi moglo skupo da ga košta.
Deonica kompanije L Brands, kompanije majke Victoria’s Secreta, kraj trgovanja na njujorškoj berzi dočekala je u minusu od 4,60 odsto, dok je u jednom trenu tokom četvrtka cena deonice pala i za skoro osam odsto.
To je rezultat objave razočaravajućih poslovnih rezultata kompanije u poslednjem kvartalu prošle godine, piše Novac.hr.
Neto prihod L Brandsa iznosio je 540 miliona dolara, što je značajan pad u poređenju sa 664 miliona dolara prihoda u istom razdoblju godinu ranije. Pritom je najslabija karika bio upravo brend Victoria’s Secret, čija je prodaja u tom periodu pala za tri odsto.
Prema CNBC-u, milenijalke (rođene između 1980. i 2000. godine), koje čine više od trećine potrošača na američkom tržištu kada je ženski donji veš u pitanju, prošle godine su trećinu novca za kupovinu grudnjaka potrošile na sportske grudnjake.
Naime, čini se da je Victoria’s Secret, poznat kao brend seksipilnog donjeg veša, izgubio lojalnost mnogih žena koje su se okrenule znatno udobnijim modelima i brendovima koje su prepoznale kao više uključujuće, poput Adore Me, Third Love ili Lively.
U prošloj godini koju je obeležio i #MeToo pokret, kritičari su zamerili Victoria’s Secretu da je izgubio dodir s društvenom klimom i očekivanjima potrošača.
Krajem 2018. njihov glavni direktor za tržište Ed Razek bio na udaru kritika jer je odbio da angažuje plus-size i transrodne modela za promociju njihovih artikala. Iako se kasnije izvinio, kritičari i konkurenti to nisu zaboravili.