Meksičke vlasti su zbog sve većeg broja gojazne dece ograničile vreme za reklamiranje slatkih napitaka i hrane na televiziji.
Ministarstvo zdravlja je saopštilo da je reklamiranje tih proizvoda na televijziji zabranjeno od 14.30 do 19.30 radnim danima i od 7.00 do 19.30 vikendom, kao i u bioskopima, pred projekcije filmova namenjenih svim uzrastima.
Ta odluka koja je odmah stupila na snagu, trebalo bi da za 40 odsto smanji broj reklama visokokaloričnih proizvoda. Kako se navodi u saopštenju, tokom TV-emisija namenjenih deci mogu se reklamirati samo proizvodi koji ispunjavaju nutricionističke kriterijume.
Gojaznost je jedan od velikih zdravstvenih problema u Meksiku, gde je, po zvaničnim podacima, težina 70 odsto odraslih i 30 odsto dece prekomerna.
Novinari su zasluzili sve sto im se desava jer pisu gluposti i lazu narod.Zato im vise niko i ne veruje nista