Vesti iz sveta

16.07.2014. 21:21

Beta

Autor: Nova Ekonomija

Meksiko ograničio reklamiranje slatkiša

Meksičke vlasti su zbog sve većeg broja gojazne dece ograničile vreme za reklamiranje slatkih napitaka i hrane na televiziji.
Ministarstvo zdravlja je saopštilo da je reklamiranje tih proizvoda na televijziji zabranjeno od 14.30 do 19.30 radnim danima i od 7.00 do 19.30 vikendom, kao i u bioskopima, pred projekcije filmova namenjenih svim uzrastima.
Ta odluka koja je odmah stupila na snagu, trebalo bi da za 40 odsto smanji broj reklama visokokaloričnih proizvoda. Kako se navodi u saopštenju, tokom TV-emisija namenjenih deci mogu se reklamirati samo proizvodi koji ispunjavaju nutricionističke kriterijume. 
Gojaznost je jedan od velikih zdravstvenih problema u Meksiku, gde je, po zvaničnim podacima, težina 70 odsto odraslih i 30 odsto dece prekomerna.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.