
Bilbordi, medija zid, brendirana govornica od pleksiglasa, PR tekstovi i promo slogani i reklame – biće deo marketinške kampanje kojom će Grad Niš pokušati da privuče investitore. Tender za usluge kampanje i promocije raspisala je Kancelarija za lokalni ekonomski razvoj i projekte u kojoj kažu da brendiranje gradova nije više stvar izbora, već neophodnost, pišu Južne Vesti. Prema planu javnih nabavki, ova marketinška kampanja biće plaćena 4,1 milion, a javni poziv za zainteresovane traje do 4. aprila. Kako se navodi u konkursnoj dokumentaciji, ona će biti realizovana u toku 2019. godine i prvoj polovini 2020. godine.
Zamišljeno je da ona firma kojoj bude povereno brendiranje investicionih potencijala osmisli plan medijske kampanje, logo i zaštitni znak kampanje, promo slogane, reklame, limflete i sajamski štand. Treba da kreira kampanju na društvenim mrežama, producira video materijal i obezbedi objavu PR tekstova.
Zadatak je i da montira medij zid, izradi i brendira govornicu od pleksiglasa, i zakupi na 6 meseci najmanje 10 bilbord panoa u Nišu i 5 bilbord panoa u regionu.
PROČITAJTE JOŠ:
U cilju prezentacije i promocije privrednih i investicionih potencijala Grada Niša, ponuđač je u obavezi da predloži medijsku strategiju za plasiranje kampanje na lokalnom, regionalnom i nacionalnom nivou – navodi se u dokumentaciji.
Čemu služi kampanja?
U niškoj Kancelariji za lokalni ekomomski razvoj i projekte (KLERP) kažu da Niš napreduje kada je reč o privlačenju investicija, ali da je potrebno unaprediti komnikaciju sa potencijalnim investitorima i vizuelni identitet grada.
Brendiranjem, gradovi i opštine međusobno se nadmeću za više investitora, bolje investitore, za veći broj turista, za nove stanovnike, za organizaciju kulturnih, sportskih i drugih događaja i zato je ulaganje u unapređenje imidža našeg grada i njegovih investicionih potencijala podjednako važno kao i ulaganje u infrastrukturu, na primer. Brendiranje gradova nije više stvar izbora, već neophodnost – kažu u KLERP-u.
Napominju da očekuju da se koristi od brendiranja i promocije osete u svim društvenim oblastima, poput obrazovanja, umetnosti, kulture, turizma, privrede.
„Želimo da kreiramo potrebne uslove da se pridobiju neke nove kompanije i privuku investicije, jer je činjenica da se investitori u velikoj meri oslanjaju na imidž grada kada donose ekonomske odluke, da povećamo broj turista, da privučemo nove stanovnike, a da istovremeno sačuvamo kulturno-istorijska obeležja i identitet i pozicioniramo se na osnovu pravih vrednosti“, objašnjavaju iz KLERP-a.
KLERP: Ovo je početak dugog procesa
Iz Kancelarije za lokalni razvoj ističu da su i u 2018. godini želeli da brendiraju investicione potencijale, te da su konkurisali za novac preko program Stalne konferencije gradova i opština, ali da nisu prošli na konkursu.
„Svesni da je brendiranje u stvari način planiranja razvojnih politika grada, odlučili smo se da i mi, poput Novog Sada, Inđije, Beograda ojačamo svoju konkurentnost na ovaj način i iz sopstvenih sredstava“, kažu u KLERP-u.