Priče i analize

15.04.2019. 17:04

Telecompaper

Autor: Samostalni sindikati pet fabrika namenske industrije iz Srbije

Poljski tinejdžeri „ne silaze“ sa interneta

Skoro svi tinejdžeri u Poljskoj su online
non-stop, pokazuje treće po redu istraživanje poljskog vladinog institut NASK,
a prenosi Telecompaper.

Ovo
istraživanje sprovodi se na svake dve godine počev od 2014. a prema poslednjim
rezulatatima iz 2018. mladi su sve više uz svoje pametne telefone i da se
njihovom upotrebom počinje u sve ranijem uzrastu.

Prosečan
tinejdžer provede na internetu četiri sata i 12 minuta, što je 36 minuta više u
odnosu na istraživanje iz 2016. godine, a čak 12 odsto njih bude „na netu“ osam
ili više sati.

Na uzorku
od 1.173 učenika, 65,4 odsto njih telefon koristi za slušanje muzike, 62,1
odsto za gledanje filmova, 61 odsto za održavanje kontakta sa porodicom i
prijteljima preko različitih vrsta poruka i 59,4 odsto za korišćenje društvenih
mreža.

PROČITAJTE JOŠ:

Fejsbuk će zabraniti prenose uživo korisnicima koji su kršili njihova pravila

IT eksperti traže od Amazona da prestane da prodaje policiji program za prepoznavanje lica

Pobeda kreativaca i novinara: Google i Facebook moraće da plate svaki sadržaj

Starosna
granica upotrebe interneta kod madih sve više se snižava, te ovo istraživanje
pokazuje da su učenici koji sad pohađaju srednju školu počeli sa korišćenjem
interneta sa šest godina i deset meseci, dok je situacija bila drugačija u
istraživanju dve godine ranije gde je prosečno starosno doba po tom pitanju
bilo devet godina i pet meseci.

 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.