Priče i analize

22.05.2019. 15:28

Harvard Business Review

Autor: Aleksandra Đenadić, Prvo osnovno tužilaštvo

Barbara je najangažovanija radnica na svetu

Barbara, kao najangažovaniija radnica na svetu, ima glavni i dodatni posao, a slobodno vreme kod kuće u 80 odsto slučajeva koristi da bi radila, pokazalo je istraživanje ADP istraživačkog instituta.

Naime, Barbara zapravo i ne postoji, već je ona foto-robot najangažovanijeg radnika na svetu, a njen profil dobijen je na osnovu istraživanja u 90 zemalja.

Kako kaže Marcus Buckingham, Head of People and Performance Research (ADP Research Institute), Barbara je najčešće menadžer ili tim lider u oblasti profesionalnih usluga, a u kompaniji je zaposlena pet ili više godina.

PROČITAJTE JOŠ:

Ona je udata, ali nema decu, ali je zato je uposlena kao timski igrač, što joj je dva puta više povećalo šanse da bude angažovana u potpunosti.

Glavni razlog zašto Barbara ima dva posla (glavni i dodatni) je taj što joj jedan pruža stabilnost, a drugi joj daje mogućnost da radi ono što voli.

Ovo istraživanje, sprovedeno širom sveta (90 zemalja) pokazalo je da je samo 15,8 odsto radnika širom sveta potpuno angažovano.

Poslodavci se pitaju na koji način da nađu još više Barbara? Odgovor leži u stavke koje će privući više Barbara u vaše radno okruženje.

Najpre, ona mora biti timski igrač, zatim joj se mora obezbediti dovoljno prostora, za svoj i dodatni posao, i na kraju, neophodno joj je omogućiti da se oseća da pripada i doprinosi timu, nezavisno od lokacije i okruženja u kom radi.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.