Približavanjem parlamentarnih izbora u Danskoj, 5. juna, tamošnji političari ne štede nijednu krunu na oglašavanje, ne bi li prikupili što više glasova, piše CPH Online Post.
Partija „Socialdemokratiet“ vodi u tom smislu i do sada je potrošila oko 325.000 kruna na 17 oglasnih kampanja između 14. i 20. maja.
Konzervativci su na oglašavanje putem društvenih mreža potrošili 210.000 kruna, a levičari (Venstre) oko 200.000 kruna u istom periodu.
S druge strane Anders Samuelsen (Liberal Alliance), Uffe Elbæk (Alternativet), Pernille Vermund (Nye Borgerlige), kao i Rasmus Paludan (Stram Kurs) su jedini političati, odnosno partije koje nisu trošile novac na oglašavanje putem društvenih mreža u navedenom periodu.
PROČITAJTE JOŠ:
Kada se sve obračuna, danske partije su u svrhu kapmanje na mrežama te nedelje potrošili 1,2 miliona kruna na Facebook oglase.
Da su se danski političari i previše zaigrali u online kampanji, govori i nedavni potez danskog narodnog poslanika Joachim B Olsen-a, koji je reklamu za izbore postavio i na jedan poznati porno sajt.
Kako je 2015. godine oko 300.000 Danaca glasalo putem mejla, političari su se dodatno orijentisali i na online reklamiranje, kako bi se izborili za svaki glas.