Priče i analize

26.05.2019. 08:29

CPH Post Online

Autor: Aleksandra Đenadić, Prvo osnovno tužilaštvo

Političari ne štede za Facebook kampanju, a građani ih biraju putem mejla

Približavanjem parlamentarnih izbora u Danskoj, 5. juna, tamošnji političari ne štede nijednu krunu na oglašavanje, ne bi li prikupili što više glasova, piše CPH Online Post.

Partija „Socialdemokratiet“ vodi u tom smislu i do sada je potrošila oko 325.000 kruna na 17 oglasnih kampanja između 14. i 20. maja. 

Konzervativci su na oglašavanje putem društvenih mreža potrošili 210.000 kruna, a levičari (Venstre) oko 200.000 kruna u istom periodu.

S druge strane Anders Samuelsen (Liberal Alliance), Uffe Elbæk (Alternativet), Pernille Vermund (Nye Borgerlige), kao i Rasmus Paludan (Stram Kurs) su jedini političati, odnosno partije koje nisu trošile novac na oglašavanje putem društvenih mreža u navedenom periodu.

PROČITAJTE JOŠ:

Kada se sve obračuna, danske partije su u svrhu kapmanje na mrežama te nedelje potrošili 1,2 miliona kruna na Facebook oglase.

Da su se danski političari i previše zaigrali u online kampanji, govori i nedavni potez danskog narodnog poslanika Joachim B Olsen-a, koji je reklamu za izbore postavio i na jedan poznati porno sajt.

Kako je 2015. godine oko 300.000 Danaca glasalo putem mejla, političari su se dodatno orijentisali i na online reklamiranje, kako bi se izborili za svaki glas.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.