Kineska aplikacija TikTok, koja omogućuje snimanje kratkih video klipova, prestigla je Fejsbuk i Instagram i postala treća aplikacija po broju preuzimanja u svetu, piše portal Startit.rs.
TikTok je u prvom kvartalu 2019. preuzelo 188 miliona novih korisnika, pa se na listi najpopularnijih aplikacija našao odmah iza Messenger-a i WhatsApp-a, navodi Startit, pozivajući se na Sensor Tower.
Kako se navodi, aplikacija TikTok kineske kompanije ByteDance jedna je od najpopularnijuh društvenih mreža među osnovcima i srednjškolcima širom sveta, a u poslednje vreme beleži i porast korisnika među decom u Srbiji.
Podaci Sensor Tower-a pokazuju da je TikTok globalno instaliralo više od 1,1 milijarde korisnika preko App Store-a i Google Play-a i time zaradio oko 80 miliona dolara od kupovine. Na prvom mestu je po broju korisnika na App Store-u, a treća među korisnicima koji aplikacije preuzimaju preko Google Play-a.
PROČITAJTE JOŠ:
Android telefoni će odsad imati pet pretraživača
Srpski operateri Huawei korisnicima – Ne sekirajte se!
TikTok omogućava korisnicima da objavljuju video klipove od 15 sekundi, kao i da spoje više njih u jednu celinu do jednog minuta. Uz pomoć različitih filtera i drugih funkcija koje ova aplikacija poseduje, korisnici su u mogućnosti da naprave svoje mini video spotove.
Ova platforma je popularnost stekla za kratko vreme, a vodeća je ne samo u Aziji, već i Sjednjenim Američkim Državama, a polako se širi i na Evropu, pa se tako u Nemačkoj na mesečnom nivou pregleda više od šest milijardi klipova.
Iako ova aplikacija kod nas još uvek nije doživela ekspanziju, prema istraživanju Pionira o stanju društvenih medija u Srbiji, ovu aplikaciju koristi tri odsto ispitanika, a predviđa se da će u narednom periodu ovaj broj nastaviti da raste, piše Startit.